Als je maar niet tegelijk stofzuigt ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe stroboscoop
Collapse
X
-
Je hoeft er niet persee een controller bij.
Je kan snelheden regelen van gewoon de achterkant.
Stoppen doorslaan,
zou kunnen, moet je even navragen aan je ouders.
Daar weet ik niet zo heel veel vanaf.
Maar dat ligt weer aan hoeveel watt ie is, en hoeveel watt er op die stop mag komen.
Even navragen aan iemand bij jou thuis die dat weet.
Als ie maar niet wordt aangesloten op een netwerk met dezelfde stop als de wasmachine, droger, vaatwasser en stofzuiger
Comment
-
Dat de stoppendoorslaan, Hahaha nee dat kan niet gebeuren. Daar zijn ze op beveiligd. Tenminste het is altijd 230v. Maar je kunt deze stroboscoop van american dj niet met jack besturen zoals ik nu zie. allen met DMX of analoog met een knopje op de stroboscoop. De goedkoopste dmx controller kost ong 40 euro.
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostDat de stoppendoorslaan, Hahaha nee dat kan niet gebeuren. Daar zijn ze op beveiligd. Tenminste het is altijd 230v. Maar je kunt deze stroboscoop van american dj niet met jack besturen zoals ik nu zie. allen met DMX of analoog met een knopje op de stroboscoop. De goedkoopste dmx controller kost ong 40 euro.
Maar dmx kan er wel in...
Is de goedkoopste dmx controller ECHT 40 euro?
Comment
-
Jazeker, bij een duitse webwinkel zelf 36 euro. dan heb je 6 kanalen. Nou die stroboscoop gebruikt er maar 2 haha, dus dat gaat wel makkelijk. Ook bij bax-shop verkopen ze die kijk deze maar:http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html Ook zonder dmx controller kun je hem besturen. Maar dan niet vanaf een afstandje
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostJazeker, bij een duitse webwinkel zelf 36 euro. dan heb je 6 kanalen. Nou die stroboscoop gebruikt er maar 2 haha, dus dat gaat wel makkelijk. Ook bij bax-shop verkopen ze die kijk deze maar:http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html Ook zonder dmx controller kun je hem besturen. Maar dan niet vanaf een afstandje
Maar kan ik m niet zonder controller besturen?
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostHoezo, weetje niet hoe klein dat ding is. Dus wat heb je dan nodig, een stroboscoop van american dj of weet ik veel welke jij bedoeldoe, die dmx controller en 1 dmx kabel.
Ja, ik bedoelde een klein controllertje met 1 dmx kabel...
Maar ik vroeg dat vooral omdat dat duur is, ik ben 12 en ik mag nog niet werken voor mijn geld, al mijn geld heb ik door zakgeld, en ik krijg vanaf vandaag 15 euro per maand
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostDat laatste is niet belangrijk. Ik heb ook al veel en krijg 3 euro per week. Dus dat is geen punt. Maar het is niet echt heel duur. Maar je moet dan nog meer even goed kijken hoe en wat, ;)
Maar kan ik die strobo ook besturen zonder zo'n controller?
Gewoon met zo'n dj 6 switch aan en uit zetten, kan dat?
Comment
-
Ik heb het!!!!!
Zo eentje van 800 watt vind mijn vader teveel
En teduur, ook al kan je m dimmen
DUS:
Tadaaa:
Laat uw publiek echt wat meemaken met deze Showtec Thunder Strobe 300+ stroboscoop. Het hele opvallende effect zorgt ervoor dat u een climax heel bijzonder kunt maken.
Ik denk dat ik die ga kopen, die heeft een jackplug waardor ik mijn controller met 10 meter snoer erin kan doen
Nu vraag ik aan jullie: is deze stroboscoop een beetje goed?
Comment
-
Originally posted by YourNightmar3 View PostMaar kan ik die strobo ook besturen zonder zo'n controller?
Gewoon met zo'n dj 6 switch aan en uit zetten, kan dat?
Je kunt ook hem alleen in het stopcontact steken.
Dan kan je hem nog dimmen en snelheid veranderen.
En Alles met een stekker kan natuurlijk ook in de american DJ 6 Switch.
Dat is gewoon voor het aan-uit zetten van apperaten
Comment
Comment