Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stroboscoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb meerdere lampen...
    Last edited by YourNightmar3; Monday-15-08-2011, 16:37.

Comment

Zo'n switch is leuk als je verschillende dingen wil vertakken. Bijvoorbeeld licht, geluid en pc een andere shakelaar.

Waarvoor jij het wil gebruiken lijk het mijn totaal niet handig en het verveeld heel snel.

De stroboscoop is dmx bestuurbaar. Voor je ander lampen kan je dan een Showtec Multi dim MKII nemen, die kan switchen, dimmen en is dmx bestuurbaar.

Een simpele (tweedehands) dmx-controller erbij en je heb een leuke beginners set.

Comment

Maar het was maar een voorbeeld he...

Mijn neef gebruikte altijd zon dj switch 10 voor zijn lampen

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
          Dat de stoppendoorslaan, Hahaha nee dat kan niet gebeuren. Daar zijn ze op beveiligd. Tenminste het is altijd 230v. Maar je kunt deze stroboscoop van american dj niet met jack besturen zoals ik nu zie. allen met DMX of analoog met een knopje op de stroboscoop. De goedkoopste dmx controller kost ong 40 euro.
          Stoppen kun je altijd laten doorslaan, leg je teveel toestellen aan op 1 circuit dan heb je zeker prijs, maar bij de een slaat hij door met een wasmachine en één frietketel samen aan te zetten, bij de ander kan je nog een paar toestellen meer laten werken, dat ligt aan je electriciteit thuis en dat kunnen we niet zien van achter onze pc.

Comment

Lol, goed voorbeeld :)

Comment

Working...
            X