Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ronde bewegingen met SM-1612 mogelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een BCD3000 heeft maar één stereo RCA output, geen monitoruitgang o.i.d.

Je zou twee van deze kastjes kunnen gebruiken. Heel omslachtig, maar dan behou je wel je stereosignaal, de sterkte van zowel het linker- als rechtersignaal en je kunt het volume bepalen. Maar echt handig is het niet. ;)

Meest goedkope oplossing is een tulp-splitkabeltje op de rechter output, en dan even aftakken. ;)

Comment

Thanks Rick!
      Ik zal 't dan maar met een splittertje oplossen. Dat andere is idd omslachtig.

Comment

Weet iemand hoe ik de joystick kan gebruiken om de scan op mijn positie te krijgen. Tijdens het programmeren doet de joystick helemaal niets.

En is het mogelijk om live met de joystick personen in de spotlight te zetten? Zoja, met welke knop (handeling) activeer ik de joystick?

Comment

Weet iemand hoe ik de joystick kan gebruiken om de scan op mijn positie te krijgen. Tijdens het programmeren doet de joystick helemaal niets.
          Je moet altijd de joystick toewijzen aan je pan- en tiltkanalen. Je controller weet namelijk niet welke waardes jij allemaal wilt gaan gebruiken om je pan en tilt aan te sturen. Hoe je dit precies doet kun je in de handleiding terugvinden. ;)

Vermoedelijk reageert de joystick na de toewijzing van de kanalen ook in de live-modus. Máár, je kunt dan nooit met twee scanners één persoon volgen.

Comment

Wederom thanks!
            De beschrijving heb ik uitvoerig gelezen, maar er is geen beweging in te krijgen.
            Ik zal doorgaan :-D

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Wat is niet waar?
              dat je licht en geluid niet op een pc moet doen.

Comment

Hij zegt alleen dat hij dat persoonlijk niet zou doen.
                En die beweegreden is logisch, omdat je opeens zonder bronnen zit voor zowel geluid als verlichting als je laptop om een of andere reden uitvalt. En dat kan al tijdens het aanvragen van een plaatje, door een slokje bier die de keel niet bereikt, maar wel jouw laptop. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Hij zegt alleen dat hij dat persoonlijk niet zou doen.
                  En die beweegreden is logisch, omdat je opeens zonder bronnen zit voor zowel geluid als verlichting als je laptop om een of andere reden uitvalt. En dat kan al tijdens het aanvragen van een plaatje, door een slokje bier die de keel niet bereikt, maar wel jouw laptop. ;)

ja dat is wel waar, sorry hiervoor mijn exuses :|:(

Comment

Working...
                  X