Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over: OEM led par 56

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over: OEM led par 56

Heeft iemand ervaring met de OEM led par 56?
    http://www.bax-shop.nl/cadeau-koopje...html?showall=1
    Ik zou graag willen weten of ze goed reageren op de muziek.
    EN dan nog een vraagje weet iemand ook hoe dat werk met om het in te stellen op muziek gestuurd??

groeten, Jim

Een vriend van mij heeft er eentje aangeschaft als sfeerverlichting voor op zijn kamer, maar hij reageert volgens hem niet zo heel netjes op de muziek. Waarschijnlijk omdat deze reageert op elke kick in de muziek, maar ook bij zang, waardoor je een variërend tempo hebt, en dat ziet er nogal druk hebt. Volgens mij kan je de gevoeligheid van de muziekgestuurde modus ook niet instellen.

Instellen op de muziekgestuurde modus gaat via de dipswitches op de achterzijde. De handleiding zal precies aangeven welke switches er omgezet moeten worden om de gewenste modus aan te roepen.

Wat je wel kunt doen, is werken met een externe controller om hem aan te sturen. En dan kun je veelal nog 'tappen', dat wil zeggen met je vinger het tempo van de muziek indrukken op de 'tap'-knop, waarna de controller dit tempo overneemt. Werkt veel leuker en uiteraard kun je dan ook nog zelf je programma's schrijven. :)

Comment

Ik heb deze par56 oem versie naast een JB systems par 56 (pro) mogen bekijken in de showroom van Bax-shop. De oem versie heeft een betere reactie op muziek. Je kan inderdaad niet de gevoeligheid instellen dat is wel een nadeel.

Comment

Working...
      X