Weet iemand een goede schuimvloeistof voor de Eurolite Foam 1500?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Schuimvloeistof Eurolite Foam 1500
Collapse
X
-
American DJ Snow Fluid is hier prima voor. ;) Genereert het volgende bij mijn Snow 5001 sneeuwmachines:
Het zal er iets anders uit zien bij jou (omdat het een schuimmachine is en geen sneeuwmachine), maar het resultaat zal aardig overeenkomen met wat je hierboven ziet.
Comment
-
-
Oké! Bedankt,
nooit geweten dat sneeuw en schuimvloeistof hetzelfde zijn!
Bij een schuimmachine ontbreekt een krachtige ventilator om alles weg te blazen en wordt er vooral gebruik gemaakt van een pomp, kleinere ventilator en een nylon kous waar de vloeistof doorheen gedrukt wordt, waardoor dit omvormt in schuim.
Als je een sneeuwmachine lang op eenzelfde oppervlak laat blazen (zie foto boven) krijg je ongeveer hetzelfde effect.
Het effect bij een sneeuwmachine:
Vlokjes schuim die door de ruimte geblazen worden, waardoor het lijkt alsof het sneeuwt. Het schuim wordt goed verspreid over de ruimte, waardoor je niet zo snel een complete schuimlaag op de grond krijgt.
Het effect bij een schuimmachine:
Een steeds groter wordende 'slang' van schuim die gecreëerd wordt en zo de ruimte langzaamaan vult. Zo krijg je dus een soort schuimbadje in je ruimte. ;)
Comment
-
Originally posted by Rick View PostAlleen het effect is anders. Bij sneeuwmachines wordt het geproduceerde schuim 'kapot geblazen' door een krachtige ventilator, waardoor er vlokken weggeblazen worden.
Bij een schuimmachine ontbreekt een krachtige ventilator om alles weg te blazen en wordt er vooral gebruik gemaakt van een pomp, kleinere ventilator en een nylon kous waar de vloeistof doorheen gedrukt wordt, waardoor dit omvormt in schuim.
Als je een sneeuwmachine lang op eenzelfde oppervlak laat blazen (zie foto boven) krijg je ongeveer hetzelfde effect.
Het effect bij een sneeuwmachine:
Vlokjes schuim die door de ruimte geblazen worden, waardoor het lijkt alsof het sneeuwt. Het schuim wordt goed verspreid over de ruimte, waardoor je niet zo snel een complete schuimlaag op de grond krijgt.
Het effect bij een schuimmachine:
Een steeds groter wordende 'slang' van schuim die gecreëerd wordt en zo de ruimte langzaamaan vult. Zo krijg je dus een soort schuimbadje in je ruimte. ;)
Want we willen liever dat het echt ver door de ruimte wordt geblazen.
En als sneeuw later ook een soort schuim effect heeft gaan we denk ik voor die.
Comment
-
Mwoa, ongeveer 10 minuutjes. Maar let wel, hij stond op de grond buiten, dus het kwam niet zo erg ver. Het waaide nogal, dus als ik hem hoger zou zetten waaiden de vlokjes door de hele straat. ;) Af en toe heb ik hem wel een stukje gekanteld.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostMwoa, ongeveer 10 minuutjes. Maar let wel, hij stond op de grond buiten, dus het kwam niet zo erg ver. Het waaide nogal, dus als ik hem hoger zou zetten waaiden de vlokjes door de hele straat. ;) Af en toe heb ik hem wel een stukje gekanteld.
Hoever spuit ie ongeveer in een zaaltje?
Comment
Comment