Zal ik doen, bedankt! Ik heb al veel over citybeatz gezien, wie raad andere verhuurders aan en waarom?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Licht en Geluid huren
Collapse
X
-
Wat jij wil kan uiteraard allemaal prima, maar denk niet dat je het voor 100,- bij elkaar kan huren.
Geluid mag nooit een probleem zijn, zeker niet bij zo'n feestje. Aan en gaan.
Licht is, met jouw wensen, wel wat meer werk. Licht aansturen vanaf laptop kan prima, maar als je specifieke functies wil (kleurtjes/gobo's kiezen, dimmen, strobo) en zelf er geen ervaring mee hebt, dan moet iemand dat even voor je programmeren. Om dat netjes en goed te doen (transparant programmeren, duidelijke namen, etc) kost wel een uurtje. Die voorbereiding betaal je uiteraard ook gewoon.
Ik was een van de mensen die je een berichtje heeft gestuurd en voor een evenement wat je in eerste instantie omschreef kan ik best een interessante aanbieding doen. Het feestje wat jij eigenlijk bedoeld is een stukje kleiner. Geen probleem, een offerte aanvragen mag altijd, maar dan worden de transportkosten, hoe laag ook, wel ineens een relatief grote kostenpost. Dan kun je beter in de buurt zoeken (tenzij dat 8x zo duur is uiteraard).
Voorzichtige gok van de prijs waar je ongeveer aan zal moeten denken (incl bouw/breek, transport en voorbereiding qua licht) zal toch rond de 700,- zitten.
Comment
-
City-Beatz is ook een goede hier in de regio. Kan je veel mee bereiken en kost niet al te veel.Last edited by waltervanpeene; Sunday-11-09-2011, 18:05.
Comment
-
Bedankt voor de vele reacties allemaal! Ik zal nu aan de hand van een grove schets van wat ik allemaal wil verschillende verhuurders benaderen. Aan de hand van de gemmidelde kosten voor elk item in mijn schets zal het uiteindelijk verfijnd worden tot mijn definitieve 'bleuprint'.
Renevanh ook ontzettend bedankt voor de raad en aanbod maar gezien de afstand lijkt het me, hoe vervelend dat ook klinkt, voor mij niet interessant om via jou te huren
Comment
Comment