Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daslight en JB systems Winner probleempje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daslight en JB systems Winner probleempje

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar weken daslicht op een laptop en kan ermee hele mooie progamma's mee maken voor mijn led parren.

Ik kan met de JB winner scans ook hele mooie patronen maken echt ideaal alleen kan ik geen kleur en gobo's er aan toe programeren.

Dit is lastig als ik snel van wit strobe weer naar een patroon met Gobo en kleurtje wil. Dan houd de scan de witte strobe in het patroon.

Ik moet zelf steeds kleuren en gobo's wisselen in live mode. Zeer lastig

Kan iemand mij hier een oplossing voor geven of is kleur en gobo toevoegen in de FX mode niet mogelijk met de JB Winner.

Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,
    Jelle

Ik kan wel meerdere oplossingen bedenken.
    ten eerste: strobe maak je op een effect. (even kijken bij de video tutorials)
    Hier programeer je de witte kleur en de strobe.

Dan zou ik de kleuren gewoon op de schuif houden, je effect gaat hier overheen.
    Door een rechtsklik op je huidige gobo/kleur krijg je de lijst te zien, hier hoef je dan maar te selecteren. Werk je in het in categorie gedeelde scherm, dan kun je dit nog makkelijker doen bij het gobo en kleur menu.

MVG Boyd

Comment

hallo boyd,

Bedankt voor je bericht. Ik zal de video tutorials op de site van das nogmaals door. En dan hou ik de patronen en gooi met de schuifjes er kleuren en gobo's op. Bij licht met RGB of CMYK kleurenmengeling kan je bij de FX knop alles maken met kleur in het patroon.

mvg Jelle

Comment

Working...
      X