Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oil Crackers die geen viezigheid achterlaten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oil Crackers die geen viezigheid achterlaten?

Ik heb de laatste maand al dag in dag uit lopen zoeken naar een goede hazer..
    Ik wil er een hebben die de dunste fijnste mist creeert waardoor mijn lasershows goed tot recht komen.

Nu heeft bax-shop de antari HZ-400....in prijs is die net acceptabel, maar ik ben benieuwd of deze geen viezigheid achterlaat...Heeft bax-shop dit al getest of is dit mogelijk? Want anders ga ik toch echt kijken naar op water/glycol gebaseerde hazers. ik wil niet een uur alles in mijn kamer/werkplaats/zaal alles op ruimen wat dat ding heeft achter gelaten.

Verder ben ik ook nog benieuwd naar het geluid van het apparaat. Is hij lawaaierig of kun je nog steeds zonder iritatie met elkaar praten terwijl je naast het apparaat staat die lekker aan het "cracken" is?

Voordat ik de HZ-400 tegenkwam zat ik te kijken naar de Look Solutions Unique 2.1 hazer...

Bedankt alvast voor reacties :)

als je een heel goed zoekt: swefog, maar daar betaal je natuurlijk voor.
    en voor de grote jobs een mk6 co2 hazer nemen :D

Comment

Het merk Robe heeft ook een goede Hazer. Die gebruiken ze hier regelmatig in het dorp. Heeft een aardige output en lekt niet. Ook te koelen met ijs..

Echter is het prijs-kaartje wel wat minder aantrekkelijk..

Comment

De Antari kun je uiteraard eens komen uittesten in de showroom, geen probleem. Je ervaart dan ook direct het geluid dat hij produceert (zal nagenoeg niets zijn), plus ervaar je direct of hij residu achterlaat. Daarbij verwacht ik dat hij zo goed als niets achterlaat.
        Het is natuurlijk wel aan te raden om te zorgen voor iets aan ventilatie, een open raam bijvoorbeeld. Maar dat is sowieso aan te raden bij ruimtes waar mensen in aanwezig zijn. ;)

Comment

Working...
        X