Originally posted by Rio
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe verlichting + fazer/hazer
Collapse
X
-
De scanners worden toch meer gebruikt voor feesten, dus sloom bewegen is niet echt nodig bij mij. En wat verwacht je nou voor € 150,-? Je kan natuurlijk niet alles krijgen. Voor het geld krijg je heel wat moois..
Ik zal de atmos rond december gaan bestellen. In ieder geval bedankt voor de info!
Comment
-
Door een aantal mensen begin ik behoorlijk te twijfelen.
Het is nu of een:
American DJ DJ scan 250
Eurolite TS-150 150Watt glasontladingslamp
Mijn vraag is meteen, is een glasontladingslamp handiger? En worden dan alle kleuren beter weer gegeven (zoals rood bijv)
Ik ben ook benieuwd of er wel een case voor de Eurolite bestaat. Weet iemand dit toevallig? En kan je dan ook je clamps erop laten zitten bij vervoer..?
Ik hoor graag voor welke jullie kiezen en waarom. Het is toch lastiger dan ik dacht namelijk.
Comment
-
Mijn vraag is meteen, is een glasontladingslamp handiger?
- hot restrike vermindert de lampduur
- lampen zijn duur in aanschaf
- lampen zijn gevoeliger voor stoten/schokken als ze warm zijn
- verminderen vlug in kleur/lichtopbrengst, dus als je er één vervangt zul je ze eigenlijk allemaal moeten doen
En worden dan alle kleuren beter weer gegeven (zoals rood bijv)
Comment
-
Ondertussen ben ik weer aan het twijfelen tussen een Hazer en Fazer. De rookmachine is toch niet mijn ding. Of het moet een verticale zijn..
Zelf vind ik laag hangende rook wel vet bij bruiloften. Is er zon machine toevallig waar je ijs bij kan gooien?
Weet iemand een goede Hazer of Fazer? Laat het dan even weten.
Comment
-
Is er zon machine toevallig waar je ijs bij kan gooien?
Weet iemand een goede Hazer of Fazer? Laat het dan even weten.
Comment
-
Voor maximaal 200 euro ga je geen goede hazer vinden, zelfs niet tweedehands. De prijzen hiervan lopen toch al snel op naar de 300 à 400 euro. Voor kwaliteit zijn er meestal wel een aantal goede hazers van JEM tweedehands in omloop, bijvoorbeeld de ZR 24/7 Hazer. Echter, deze zitten zoals ik al aangaf meestal rond de 400 euro.
Qua Fazer zou je tweedehands wat moeten kunnen vinden. Misschien is de Showtec FZ-300 watt voor je? Dit vind ik persoonlijk een fijne machine. Ik gebruik hem voor kleinere klussen, en zelfs voor drive-in.
Bedenk goed bij jezelf welk effect je wil bereiken. Wil je zichtbare of onzichtbare rook? Veel mensen hoor je zeggen dat een fazer en hazer vrijwel hetzelfde zijn, maar ik vind er persoonlijk nogal wat verschil in zitten!
Comment
Comment