Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stroboscoop Tap Synced

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stroboscoop Tap Synced

Hallo forum! Ik heb een Showtec sc2412 lichttafel en stuur daarmee (o.a.) mijn American DJ SP-1500 stroboscoop aan. Mijn vraag is hoe/of ik mijn stroboscoop onder tap sync kan krijgen. Dat ik met tap sync het ritme van de flitsen regel.

Alvast Bedankt!

De stroboscoop kan niet onder die knop.

Je kan wel een chase maken en die met de tap sync knop zijn snelheid geven.

Comment

Strobo modden, en dan een sequence maken, gebruik makend van de nieuwe "single flash" functie de strobo dan heeft.
      Dit heb ik ook gedaan bij al onze Botex SP-1500's, en het bevalt me prima.

Comment

Enig idee waar zon soort kant en klare chip's te krijgen zijn.

Ben dan eigenlijk op zoek naar een chip die er enkel voor zorgt dat als kanaal 3 op 100% staat de stobo (showtec titan) blind, meer hoeft niet.

Comment

neem eens een kijkje bij dmx4all.nl

Comment

kan hem daar niet bij vinden. Wel een hoop dmx-chips maar geen kant-en-klare (of zie ik iets niet?)

In mn handleiding staat dat ik een SPBOT759 kan gebruiken, echter kan ik met deze product code op de highlite site niks meer vinden.

Om even in te gaan op de vraag van DDJ-Bram:
            Als je enkel op de flashknop van ch1 duwt (intensiteit) flitst ie toch ook 1 keer? daarme kan je dus zelf tappen hoe je hem geflitst wilt hebben
            Last edited by SLGV; Monday-24-10-2011, 19:57.

Comment

Maar die kant en klare werken ook prima, tevens hebben ze er behuizingen voor!

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                kan hem daar niet bij vinden. Wel een hoop dmx-chips maar geen kant-en-klare (of zie ik iets niet?)

In mn handleiding staat dat ik een SPBOT759 kan gebruiken, echter kan ik met deze product code op de highlite site niks meer vinden.

Om even in te gaan op de vraag van DDJ-Bram:
                Als je enkel op de flashknop van ch1 duwt (intensiteit) flitst ie toch ook 1 keer? daarme kan je dus zelf tappen hoe je hem geflitst wilt hebben
                Dat klopt maar dat is niet handig als je ondertussen ook nog andere dingen wilt doen, als je de strobe zeg maar wat langer aan wilt laten,

Ik ken nog iemand die kennis heeft over dat DMX modden, ga ik binnenkort een keertje proberen. Bedankt voor de tips!

Comment

Working...
                X