Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spandoek met druk + een led par

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tjeerdbeer View Post
    @JanPetersen

Dat wil ik wel graag zien! hoe duur is dat ongeveer?
    Dat valt heel erg mee hoor, de prijs. Op websites zoals deze bestel je een zwart doek met daarop in WITTE of gele letters ('t liefst wit), je zet er een black light op en TADAAH!

Ik kan nu geen foto's uploaden omdat het doek bij m'n vriend evenals de blacklight, en ik geen foto's kan uploaden!!

Comment

Dan zou ik zowiezo voor een ledtube kiezen inplaats van blacklight.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
        Ik zou je spandoek echt bij drukwerkdeal laten bedrukken. Super service, ziet er netjes uit en ze helpen je graag. Mijn doek 140 bij 70 hoog koste 23 euro incl btw en verzendkosten. Dit valt echt mee..

Vraagje he: Ik wil een spandoek van 150 bij 100cm, maar wat voor een bestand moet je afleveren bij die sites? Ik ben bang dat als ik t dan laat drukken dat je de pixels ed gaat zien... Is daar een manier voor om het goed te krijgen?

Comment

Originally posted by mark vriens View Post
          Vraagje he: Ik wil een spandoek van 150 bij 100cm, maar wat voor een bestand moet je afleveren bij die sites? Ik ben bang dat als ik t dan laat drukken dat je de pixels ed gaat zien... Is daar een manier voor om het goed te krijgen?
          Ik zou gewoon een afspraak maken en dan daar kijken hoe het eruit kan komen zien. Tevreden? Gelijk drukken.

Comment

Ik zou dan sowieso zorgen dat de verhouding van je afbeelding in orde is. Dus als jij 150 bij 100 wilt, moet je die verhouding ook in je afbeelding aanhouden. Bijvoorbeeld 1500 bij 1000 pixels.

Hiernaast zul je moeten afwegen hoe scherp je de afbeelding wilt hebben. Je zult een flink en scherp bronbestand moeten hebben als je een afbeelding van pakweg 3000 bij 2000 pixels wilt creëren.

Ook kun je bij sommigen de afbeelding met RGB kleuren aanleveren, anderen werken puur via CMYK-kleuren. Dan moet je de afbeelding nog omzetten, als je iemand kent die Photoshop een beetje kent kan dat zo veranderd worden.

Verder zijn er veel online drukwerk-webshops waar je realtime je afbeelding kunt inladen en previewen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Ik zou dan sowieso zorgen dat de verhouding van je afbeelding in orde is. Dus als jij 150 bij 100 wilt, moet je die verhouding ook in je afbeelding aanhouden. Bijvoorbeeld 1500 bij 1000 pixels.

Hiernaast zul je moeten afwegen hoe scherp je de afbeelding wilt hebben. Je zult een flink en scherp bronbestand moeten hebben als je een afbeelding van pakweg 3000 bij 2000 pixels wilt creëren.

Ook kun je bij sommigen de afbeelding met RGB kleuren aanleveren, anderen werken puur via CMYK-kleuren. Dan moet je de afbeelding nog omzetten, als je iemand kent die Photoshop een beetje kent kan dat zo veranderd worden.

Verder zijn er veel online drukwerk-webshops waar je realtime je afbeelding kunt inladen en previewen.
              Met photoshop zet je best de DPI op 300.
              Anders moet je het met illustrator maken, dan heb je altijd een heel scherp bestand, ook als je het 1000x vergroot.

Comment

Je moet het bestandje als .PDF of .ai afleveren. Je kunt het uploaden via de website via webtransfer uit mijn hoofd. Hier kijken ze je bestandje na, of het wel genoeg pixels heeft, zoniet dan krijg je een mailtje hierover. Anders kan je ze altijd even bellen of ze het eventueel voor jou zouden kunnen doen.

Comment

formaat: jped, pdf, ai, psd (1laags), indd, eps

Resolutie voor drukwerk: 300 dpi, voor grote doeken wil men ook wel eens 150 dpi hanteren, maar 300 is veruit het beste. Drukwerk is altijd in CMYK, dus beste aanleveren in CMYK, aanleveren in RGB kan ook, maar dan krijg je kleurverschillen (drukker zet het altijd om naar CMYK)

In illustrator een bestand maken werkt alleen als daar geen plaatje in zit, want daar geld het opschalen niet voor! dat geld enkel voor het vector artwork dat je aanmaakt in illustrator.

Ook ik werk met drukwerkdeal, ideaal. Je kan zelf je bestand controleren, of het door hen laten doen. goede service ook. Laatst was er wat misgegaan met een banner en zonder probleem een herdruk gekregen.

Comment

Wij werken ook voornamelijk met drukwerkdeal...visitekaartjes, banners, vlaggen, t-shirts, stickers, entreekaarten, enz. Net als Bax, maar dan voor drukwerk :-P

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                      Dan zou ik zowiezo voor een ledtube kiezen inplaats van blacklight.
                      Het gaat om het effect dat de witte letters oplichten, en de rest blijft zwart. Met een led tube lukt dat niet echt. Het zwart gaat dan ook lichtjes oplichten!

Comment

Working...
                      X