Announcement

Collapse
No announcement yet.

Licht aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Licht aanschaffen

Hallo forumleden,

Ik ben William ik ben 13 jaar en ik wil investeren in licht.
    Nu mijn buget niet zo hoog is zou ik graag van jullie wat tips of product links ontvangen die in mijn situatie handig zijn.
    Alvast bedankt,

Gr William

Hoe hoog is niet no hoog?
    Zonder dit gegeven kunnen wij weinig aanbieden..

Heb je trouwens al iets wat met licht te maken heeft?

Comment

Hallo,

Dj Rob ik heb nog niks van licht, mijn buget is rond de 200 euro.

Gr William

Comment

Ik welke richting denk je? Waar ga je het voor gebruiken? Wil je het dmx besturen?

Mijn eerste gedachte is een ledparren set:
        De populaire LED parren nu nog goedkoper in een set verkrijgbaar! Deze parren zijn multi-functioneel in te zetten, zowel DMX- als geluidsgestuurd, en bevatten RGB kleurenmenging!

Comment

Hallo,

Ik dacht eerst om aan wat basis verlichting te investeren.
          Het zou dan voor ongeveer 50-100 man licht zijn.
          Als het met dmx niet al te duur wordt leek het mij wel leuk om ook met dmx te doen.
          En het moet niet al te groot zijn, want het moet op mijn kamer kunnen staan(of garage)

Gr William

Comment

Ik denk dat dit een mooi beginnerssetje is voor jouw budget:

Je hebt verder niets meer nodig, standaard zit erbij, 'flightcase' zit erbij.. En de lampen maken er zelf een show van dus een lichtsturing heb je ook niet nodig!

Echter ga je hier geen 100 man mee redden..

Comment

Dit lijkt me een mooi beginners-setje, +DMX Sturing
              LED Parren
              De populaire LED parren nu nog goedkoper in een set verkrijgbaar! Deze parren zijn multi-functioneel in te zetten, zowel DMX- als geluidsgestuurd, en bevatten RGB kleurenmenging!

DMX Controller

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties ik spaar nog even door en dan ga ik voor een van jullie opties.

Gr William

Comment

Het setje van nijst001 kan inderdaad ook, maar daar moet je nog wel een statief en bekabeling bij kopen.

Comment

**KICK**
                    Originally posted by dj_rob View Post
                    Ik denk dat dit een mooi beginnerssetje is voor jouw budget:

Je hebt verder niets meer nodig, standaard zit erbij, 'flightcase' zit erbij.. En de lampen maken er zelf een show van dus een lichtsturing heb je ook niet nodig!
                    Er zit geen standaard bij, dat staat eronder vermeld! Dat moet er dus nog bij komen. En een parren set zonder sturing? Het kan, maar dan wordt het toch wel een beetje een rotzooi. En aangezien het bedoeld is voor 50-100 man, zullen er waarschijnlijk nog effecten bijkomen. Ik zou dus wel sturing nemen. En dat controllertje van Nijst001 is bagger. Je kan er alleen maar LED parren mee aansturen. Ik zou een wat uitgebreidere nemen, met bijv. 24 kanalen. Maar of dit voor 200 euro gaat lukken, dat weet ik niet. 2e hands spul kan misschien nog; of er moet even doorgespaard worden ;)

Comment

rotzooi
                      bagger
                      Nou nou...

Dat jouw standaarden of gewenning wat hoger ligt, wil nog niet zeggen dat alles daar onder ook per definitie ongelofelijk slecht is. ;)

Een parrensetje zonder sturing gebruiken, ik zie het met regelmaat. De meesten kan het niets interesseren of een parrensetje een beetje flitst op de maat van de muziek of niet. Maar toch, met een sturing haal je er wel het meeste uit.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Nou nou...

Dat jouw standaarden of gewenning wat hoger ligt, wil nog niet zeggen dat alles daar onder ook per definitie ongelofelijk slecht is. ;)

Een parrensetje zonder sturing gebruiken, ik zie het met regelmaat. De meesten kan het niets interesseren of een parrensetje een beetje flitst op de maat van de muziek of niet. Maar toch, met een sturing haal je er wel het meeste uit.
                        Volgens mij bekijk je elk woord individueel, want er kwam nog wat achter dat bagger, als uitleg waarom ie nou zo bagger is ;)

Comment

Dan is het nog steeds je persoonlijke mening, terwijl je het presenteert als feit. Zit verschil in. :)

Comment

Working...
                          X