Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van dit setje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoeveel lampen kan je aansturen met de Showtec SC-2412 ?
    Ik moet mij dringend gaan verdiepen in dmx en lichtsturing want dit is mijn zwak punt, ik snap er nog niets van. Ik zou een sturing nodig hebben voor 6 led par 64 van american dj + 4 of 5 andere lichteffecten en 1 movinghead (klein model) liefst een sturing die gemakkelijk in gebruik is voor een beginner. Ik heb een sturing van HQ Power (google: 192-KANAALS DMX CONTROLLER MET JOYSTICK ) maar of ik al mijn lampen kan sturen met dat ding is nog een vraagteken want ik heb hem nog niet uit de doos gehaald.

Comment

Dat zijn een hoop verschillende dingen Mol, ik zie dan alleen software als echter oplossing.

Maar dit topic is daar niet voor, ik zou even een nieuw topic openen.

Comment

6*4 = 24 kanalen, dat zou voor de LED parren dus prima kunnen met de SC2412. Eventueel wat dubbel patchen als je wilt, maar individueel gaat dat.

Scanners/MH's zijn gewoon een no-go met een dergelijke tafel, dat werkt niet fijn/snel en shows maken kun je wel vergeten.

DE HQ die je hebt lijkt meer geschikt voor intelligent licht.

@Rio: alleen software als oplossing... welnee!
        Er zijn zat tafels die prima 100 MH's kunnen aansturen, alleen die zijn vermoedelijk buiten budget

Comment

You just made my point. ;)

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
            met kwalitatief een goed merk
            daar valt over te twisten.. Maar een beter product dan de kls400's van eurolite zal het ongetwijfeld zijn..

Tip, koop er direct een rookmachientje bij voor een paar tientjes.. En een leuke ventilator bij de bouwmarkt... Komt je showtje ten goede..

Comment

Working...
            X