Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veranderen lichtshow?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry voor het komende bericht ivm de Multipars...
    Bij de oosterburen hebben ze nu voor 150 ps een 18x TRI-LED par64 , kun je best vergelijken met die halogeentjes... en de kwaliteit gaat er niet ten onder...

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Aquatic, Gobobeam zou ik dan wegdoen.
      Dit zijn losse verhuurproducten, dus zitten niet vast in mijn lichtshow

Eventueel microspotjes, al kun je daar best grappige dingen mee uithalen met kleine showtjes, wel erg leuk om een paar neer te zetten met bruiloftjes of iets dergelijks.
      Dat vind ik ook, daarom heb ik ze nog.

Comment

Hallo djrrrenetjuh,

Ik denk dat het wel handig is als je een foto upload om te zien hoe jou lichtshow er normaal uitziet. Hier kunnen wij iets beter zien hoe jij dingen plaatst e.d. Desnoods kun je de show even een keer opbouwen.

@nijst001: Als ik zo jou reactie's lees heb jij vooral ervaring met discoshow's. Daar is opzich niks mis mee, maar ook als drive in show kun je een klus krijgen waar je iets moet uitlichten. Op dat soort momenten ben je heel blij met een stel normale parren(multi parren zijn nog mooier;)) omdat je bij LED nou eenmaal niet het licht krijgt wat je bij gewone parren krijgt. Als je geen gewone parren hebt ben je gewoon een stuk minder flexibel.

Nog even aan de TS, Ook ik raad je aan om de Aquatic, Gobobeam weg te doen of in ieder geval niet in je show te zetten. Wat je ook kunt doen is 1 van de twee kiezen en er een 2e van kopen)kan natuurlijk ook allebei. Heel belangrijk in een lichtshow is symmetrie Wat rick ook zegt is dat je inderdaad goed moet kijken of ze wel uit kunnen.

Joeri
        Last edited by joeri369; Tuesday-01-11-2011, 16:53. Reason: Kleine toevoeging

Comment

Hé DjRRRenetjuh,

Misschien is het handig om eens te posten wat voor de losse verhuur is,
          en wat je voor je eigen shows gebruikt.
          Dan krijgen we niet veel reacties van: Die is voor de losse verhuur.

Comment

@joeri369.
            ik probeer zoveel mogelijk aan symmetrie te doen Maar omdat ik maar één dmx balk met multiparren heb lukt dat niet, bij de dmx balken.

@Dj Lars.
            Dat zal ik vanavond of morgen even doen want het is een behoorlijk lijstje.

Comment

Hey,

Met 1 balk is dat inderdaad lastig om het symmetrisch te krijgen maar wat je dan makkelijk kunt doen is het ergens in het midden hangen (als daar plek voor is natuurlijk).

Joeri

Comment

Originally posted by joeri369 View Post
                Hey,

Met 1 balk is dat inderdaad lastig om het symmetrisch te krijgen maar wat je dan makkelijk kunt doen is het ergens in het midden hangen (als daar plek voor is natuurlijk).

Joeri
                Ik hang heb ook altijd in het midden.
                Ja plek genoeg, 6m truss.

Comment

Zijn er dingen die iemand PER DIRECT zou kopen om erbij te hangen?

Want vandaag is het 7,5% kortingsdag.
                  Komt hier trouwens ook nog 1% voor de forumleden bij, Rick (want dit was eerst wel)?

Comment

Komt hier trouwens ook nog 1% voor de forumleden bij, Rick (want dit was eerst wel)?
                    Heuh? Dat denk ik niet, 7.5% is genoeg korting dacht ik zo. :mrgreen: Is nog nooit geweest dat je als forumlid meer korting kreeg bij een bepaalde actie. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Heuh? Dat denk ik niet, 7.5% is genoeg korting dacht ik zo. :mrgreen: Is nog nooit geweest dat je als forumlid meer korting kreeg bij een bepaalde actie. ;)
                      Als forumlid kreeg je toch standaard 1% korting?!

Comment

Ja, maar korting op korting hebben we nog nooit gedaan. ;)

Comment

Oke, dat snap ik het.

Comment

Direct onmiddelijk en meteen een fourbar multiparren bestellen dan. Dan heb je teminste symetrue in je show en twee t4's parren op een statiefje is vaak al voldoende voor een nette show.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                              Direct onmiddelijk en meteen een fourbar multiparren bestellen dan. Dan heb je teminste symetrue in je show en twee t4's parren op een statiefje is vaak al voldoende voor een nette show.
                              Dit is dus een product waar ik over aan het handelen ben met mensen.

Comment

Working...
                              X