Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec Indigo 4500 Inbus-schroeven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec Indigo 4500 Inbus-schroeven

Hoi Bax-Forum leden,
    Ik heb een klein vraagje, heb zojuist 4 nieuwe movingheads gekocht, alleen krijg ik bij 2 de schroeven aan de onderkant niet los (inbus, waar je de brackets aan moet bevestigen).
    Kwestie van brute kracht gebruiken? Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik iets sloop:???:, lijkt me ook niet dat het de bedoeling is dat die dingen zo strak vast zitten.

Kruipolie etc lijkt me ook niet handig want dat loopt wss in de movinghead.

Schijnbaar snappen die showtec-chinezen inderdaad niet dat sommige schroeven nog eens los moeten. Laatst nog een partij shuko's die met geen mogelijkheid open te krijgen was. Ik denk gewoon eens flink aan draaien, mocht het zo vast zitten dat je je inbus niet gedraait krijgt, of dat de schroef niet meedraait (dus dat ie zeg maar die randjes eraf schuurt) dan zou ik hem even bij de winkel vragen of die het eens los willen maken.

Comment

Probeer gewoon met een grote hefboom (extra grote inbussleutel) los te maken, beetje brute kracht mag er als goed is niets gebeuren, zorg wel dat je het profiel HEEL laat.

Comment

Hadden wij ook problemen mee, idd ff kracht zetten

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
          Hadden wij ook problemen mee,
          Jullie hebben die dingen ook ? ;)

Comment

De stichting in het cultureel centrum voor theaterbelichting (waksine, in maaslandcentrum) waar wij lid van zijn en ook nog wel eens wat lenen (front, sunstrips...)

Comment

Working...
            X