Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec indigo 150 Led Of showtec explorer 250 spot mkii pro?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec indigo 150 Led Of showtec explorer 250 spot mkii pro?

Hallo Lezers,

zoals je in de titel al kunt lezen ben ik benieuwd welke movingheads ik het beste kan gaan kopen.
    Ik wil graag movingheads kopen alleen ik twijfel tussen de indigo 150 led en de explorer 250 mkii pro. welke raden jullie aan? Mijn budget is niet groot dus iets veel duurders zoals martin kan ik niet betalen!

Alvast bedankt!
    Thomas,

Er zit nogal een prijsverschil tussen de movingheads.

Waar ga je het voor gebruiken? De Indigo 150 leent zich prima voor drive-in show werk, de Explorer is meer voor de grotere evenementen.

Comment

Ik wil ze gaan gebruiken voor het theater op een school (ik doe daar het licht en geluid bij wat grote evenementen van school) en voor drive-in. wat ik me afvraag is of de indigo wel genoeg power heeft om 5 à 7 meter ver te schijnen.

Comment

Ligt eraan of de Indigo 150 5 tot 7 meter ver kan schijnen. Als er verder niets aanstaat zal dat prima gaan, ga je er kilowatt fresnells bij aanzetten kan je het waarschijnlijk wel schudden.

Comment

in de handleiding van indigo staat dat er bij 20 meter 70 lux is dus in principe zou hij het kunnen halen. er hangen boven het theater/podium 16 multiparren dus dat kan denk ik wel.

Comment

Als je 16 multiparren (575 watt) zou ik zeker voor de Explorers gaan en niet voor de Indigo's. Die laatsten houden die 16 multiparren niet bij, ben ik bang. ;)

Comment

Voor theater zou ik toch zeker voor de explirer gaan. Zon indigo 150 is leuk voor drive in tussen 8 ledparretjes maar dan houdt het toch al ver op.

Echter explirers zijn mieuw niet meer leverbaar dacht ik. Je kan ook een naar een showtec phantom kijken of een indigo 4500 ( da komt al een stuk meer licht uit)

Comment

Originally posted by ttthomas View Post
                in de handleiding van indigo staat dat er bij 20 meter 70 lux is dus in principe zou hij het kunnen halen.

Ha, en jij weet hoeveel licht 70 lumen (lux) zijn? Een gloeilamp van 100 watt geeft 1200 lumen dus met 70 lux op 20 meter afstand kan je het wel vergeten.

Comment

Houd er wel rekening mee dat die explorers aardig luidruchtig zijn. Ik werk er regelmatig mee en ik zou ze niet voor theater gebruiken. Maar dit is mijn mening.

Comment

Topic komt ui 2011 denk da er inmiddels wel al wit is gekozen

Comment

Working...
                    X