Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ DJ spot 250

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ DJ spot 250

Beste leden van dit forum,

ik heb een vraagje over de American DJ DJ spot 250 (movinghead).

Het is eigenlijk een garantievraag, dus aan de moderators of de werknemers, maar misschien weet een heel erg enthousiast lid van dit forum het ook wel.

Ik ben van plan binnenkort deze movinghead(s) te kopen, maar ik vroeg me af of mijn garantie verdwijnt als ik de zilveren kappen los schroef, en zwart spuit, zodat het er allemaal net wat strakker uit ziet (Persoonlijk vind ik zwart zilver niet zo mooi namelijk).

Hopelijk kunnen jullie snel antwoord geven op mijn vraag!

Hartstikke bedankt alvast,

mvg,

Jos.

Worden deze movingheads overigens geleverd met dmx kabel, en van die mooie omklemmende G-haken?

mvg,

Jos van Gent.

Comment

G-haken zitten er nooit bij. Een dmx kabel ook niet, denk ik.

Comment

Meestal gaat de garantie over, als je iets veranderd aan een product. Zelfs als je hem verbeterd.

Comment

Je hebt de zelfde movingheads ook in het volledige zwart, maar dan met een ander merk-plaatje er op geplakt. het zijn de HQ Power galaxy 250 movingheads. Enige nadeel is dat bax deze ( volgendsmij ) niet leverd.

Comment

Hq leveren ze zeker wel, misschien staat deze head niet in de shop. Maar dan kan je hem alsnog bestellen
            Voa de helpdesk.

Haken en dmx kabels zitten vrijwel nooit bij lichten.
            En ik vermoed dat aks je hem iverspuit de garantie inderdaad zak vervallen.

Comment

HQ leveren we wel, HQ Power (van Velleman) niet...

Het probleem is, als je zoiets wilt gaan doen, dat je de movingheads nooit meer bij ons terug kunt brengen. Immers, we kunnen ze niet meer als nieuw verkopen, ook al zijn ze in topconditie en zonder enig krasje. Er is immers aan gerommeld.

Wat je wel zou kunnen doen, is defecte exemplaren opzoeken via internet en die kappen zwart spuiten...
              Of gewoon in donkere zalen draaien, dan zie je heel die behuizing toch niet. ;)

Comment

Working...
              X