Ik heb hier 2 rookmachines staan.
De eerste is een 700 watt fazer met de welbekende afstandbediening met timer functie enz. eentje met draad dus.
Fijn machinetje, nooit geen moeite mee.
Merk zou ik eerlijk gezegd niet weten, ooit is via marktplaats overgenomen.
Lijkt op een namaak (China spul of zo) van de fazer van antari (weet zo het type even niet)
De tweede is een dmx gestuurde 1500 watt verticale rookmachine van Ibiza light.
Deze is ook via marktplaats aangekocht.
Het geval wil dat na 2x gebruiken deze rookmachine er de brui aan heeft gegeven.
Dit lijkt hem te zitten in de stuurprint van de machine, want hij warmt niet op, ontvangt geen enkel dmx signaal (verschillende controllers geprobeerd)
Maar de schakelaar geeft wel aan dat hij stroom krijgt (Lampje in de schakelaar gaat branden.)
Als iemand nog zou weten waar het aan ligt hoor ik het graag.
Maar dat ter zeiden.
Ik zat me nu af te vragen, is het mogelijk dat ik mijn 700 watt fazertje ombouw tot een dmx gestuurde fazer.
Helemaal mooi zou zijn als de 700 watt pomp vervangen zou kunnen worden door de 1500 watt pomp uit de andere machine.
Maar dit is niet persee nodig.
Waarschijnlijk zal er dan ook een grotere blower in moeten maar dat is geen punt.
Dus iemand ervaring of tips?
die zijn van harte welkom;)
Heb enige elektro technische kennis dus dat is geen probleem.
De eerste is een 700 watt fazer met de welbekende afstandbediening met timer functie enz. eentje met draad dus.
Fijn machinetje, nooit geen moeite mee.
Merk zou ik eerlijk gezegd niet weten, ooit is via marktplaats overgenomen.
Lijkt op een namaak (China spul of zo) van de fazer van antari (weet zo het type even niet)
De tweede is een dmx gestuurde 1500 watt verticale rookmachine van Ibiza light.
Deze is ook via marktplaats aangekocht.
Het geval wil dat na 2x gebruiken deze rookmachine er de brui aan heeft gegeven.
Dit lijkt hem te zitten in de stuurprint van de machine, want hij warmt niet op, ontvangt geen enkel dmx signaal (verschillende controllers geprobeerd)
Maar de schakelaar geeft wel aan dat hij stroom krijgt (Lampje in de schakelaar gaat branden.)
Als iemand nog zou weten waar het aan ligt hoor ik het graag.
Maar dat ter zeiden.
Ik zat me nu af te vragen, is het mogelijk dat ik mijn 700 watt fazertje ombouw tot een dmx gestuurde fazer.
Helemaal mooi zou zijn als de 700 watt pomp vervangen zou kunnen worden door de 1500 watt pomp uit de andere machine.
Maar dit is niet persee nodig.
Waarschijnlijk zal er dan ook een grotere blower in moeten maar dat is geen punt.
Dus iemand ervaring of tips?
die zijn van harte welkom;)
Heb enige elektro technische kennis dus dat is geen probleem.
Comment