Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lasers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lasers

Welk merk is het beste van lasers en welk model zouden jullie aanraden Prijsklasse rond de 300 euro

Wat wil je? Alleen groen, blauw, rood, violet? Groen en geel? En zit in die 300 euro ook een dmx controller?

Comment

Liefst groen of blauw-rood

Comment

Hoe maak ik m`n eigen bericht? ik snap er niks van :$

Comment

zoals je dat ook het gedaan. ;)

En een dmx controller? Ja of Nee voor dat bedrag?

Comment

Met de knop "new tread" ;) back ontpit! Hoe wil je de laser besturen? Automatisch of via een bedieningspaneel? Wat wil je er mee doen? Edit: sorry voor deze post, het tijdstip zijn mijn, en rio xn post zal het wel verklaren ;)
            Last edited by nijst001; Thursday-01-12-2011, 23:22.

Comment

ik zou hem wel willen aansturen met een controller maar dan valt de dmx controller niet in het budget

Comment

Deze misschien dan?
                Een compacte 400mW RGY laser met 50 basispatronen, een heleboel lasereffecten en een flexibele inzetbaarheid: dat is de kern van deze ES-400RGY!

Ook Jb systems heeft meestal wel aardige producten, deze laser is volgens mij net nieuw. Is een groene en blauwe laser, nog nooit gezien, maar lijk mij wel een leuk effect te geven.
                JB systems Radiant Laser koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Voor een dm xcontroller mag je er nog wel 100 tot 150 euro bij optellen.

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
                  Met de knop "new tread" ;) back ontpit! Hoe wil je de laser besturen? Automatisch of via een bedieningspaneel? Wat wil je er mee doen? Edit: sorry voor deze post, het tijdstip zijn mijn, en rio xn post zal het wel verklaren ;)
                  Misschien wel makkelijk om voortaan nog even je post door te lezen, want van sommige woorden kan ik niet veel maken. ;)

Verder heb je inderdaad aardig wat keuze betreffende lasers. Een controller er bij zou ik wel aanraden, omdat je dan het meeste uit zo'n laser haalt. Misschien heb je wel een laptop waar je DMX-software op kunt draaien? Dan kun je echt talloze figuren voorprogrammeren. Met de meeste DMX-controllers kun je namelijk maar 6 tot 10 programma's maken, dus dan zit je er al snel doorheen. Met een DMX4ALL dongle kun je Freestyler DMX software draaien. Dan hou je nog zeker 200 euro over voor een leuke laser.

Een Showtec Galactic GVC190 zou in je budget passen. Ongeveer hetzelfde effect als de Radiant met dezelfde kleuren, alleen komt dat in de foto's niet zo naar voren. In de video zie je er meer van. :)

Ook al gedacht aan een rookmachine om de stralen zichtbaar te maken?

Comment

Sorry ;) Mijn nieuwe telefoon moet nog veel woordjes leren ;)

Comment

Working...
                    X