Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin Magnum 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Magnum 2000

Ik verzorg het geluid op een musical van een middelbare school, en daar is een Martin Magnum gehuurd bij de Onyx. Het probleem is dat er bijna geen rook uitkomt. In het buisje knijpen helpt heel weinig. Terwijl de tank voor 9/10 vol zit. Kan het zijn dat deze moet worden ontkalkt??

Naar mijn idee niet jou probleem.

Gewoon je verhuurder opbellen en laat die het maar oplossen. Het is toch ook zijn machine en je betaald toch voor een goed werkende machine.

Dus ik zou er gewoon vanaf blijven. Stel je gaat er aan klooien en je sloopt het is het opeens wel jou probleem.

Maar waarom bij huren als je zelf 2x een martin magnum 1800 hebt?

Comment

JanPetersen

Originally posted by JanPetersen View Post
      Ik verzorg het geluid op een musical van een middelbare school, en daar is een Martin Magnum gehuurd bij de Onyx. Het probleem is dat er bijna geen rook uitkomt. In het buisje knijpen helpt heel weinig. Terwijl de tank voor 9/10 vol zit. Kan het zijn dat deze moet worden ontkalkt??
      zo ver ik weet doen scholen musicals meestal aan het einde van het jaar!

ik doe bij twee basisscholen diverse licht en geluid activiteiten en musical is echt een jaar afsluiter

verder vind ik ook dat je naar de Verhuurder moet gaan voor dit soort problemen daar is hij/zij dan verhuurder voor.

Verder vind ik het vrij frappant dat je telkens weer je zelf en je geloofwaardigheid op de proef stelt door dit soort vragen en items aan te snijden

Ik kan me nog goed herinneren dat er ooit een topic was over een kinder disco,
      waar bij jij deze zou verzorgen, zonder enige info, stand van zaken en kennis van de aanwezige ruimte en apparatuur,

ook steeds vaker zie ik dat je erg domme vragen stelt betreffende spullen die je huurt(terwijl je zelf een groot arsenaal aan apparatuur hebt staan)

ook vind ik dat je steeds meer begint te lijken op je grote vriend G.rasing, of Gijs Rasing
      die ooit door Ronennie show op zijn plek is gezet over zijn opschepperige en betweterig gedrag zie hier link: klinkydinky

Het kan zijn dat er wat onenigheid was over GRasing. Ik (Jan Petersen) stuurde die berichten via zijn acount. Wij zijn beste vrienden en IK ben degene die in het budgetsegmant leeft, GRasing niet. Hij woont in de PRO wereld. Ik hoop dat alles nu duidelijk is. Tenminste ik neem aan dat als je met dB en JBL en Crown werkt je wel PRO bent? En uiteraard Pioneer en Allen & Heath.

mvg, Jan Petersen en Gijs Rasing
      :-D:-D:-D
      verder heb ik hier geen bedoelingen mee, maar je komt niet echt geloof waardig over op mij op deze manier

let daar een beetje op, oke jan!

Comment

Musical is niet per se een afsluiter. Mijn middelbare school heeft voor het lustrum ook altijd een musical, en dit vindt toch echt plaats in (uit mijn hoofd gezegd) maart. En tot enkele jaren geleden deed elke brugklas in oktober (dus echt het begin van het jaar) een mini-musical. De musical aan het eind van groep 8 bij basisscholen is een ander verhaal, dit is wel inderdaad een afsluiting.

Ik zou gewoon contact opnemen met de verhuurder. Je betaalt voor werkende apparatuur, dus is het hun verantwoordelijkheid om ook te zorgen dat dit geleverd wordt.

Comment

Ik ben momenteel volop bezig met een kerstmusical van de plaatselijke basisschool.
          En zoals al meermaals gemeld, als je hem gehuurd hebt is het niet jouw probleem.
          Gewoon terug naar de verhuurder en laat hen het maar oplossen.

Comment

We gaan twee 1800 naast de verhoging op het podium zetten, en een in het midden!!

Ik bel morgen de Onyx, niet op tijd? Jammer geen center effectje meer!

Comment

Weet natuurlijk niet wat je plan is met deze grote output aan rook..
              maar is 1 goede hazer eventueel met een extra ventilator, niet voldoende bij een schoolmusical?
              Tenzij je echt pluimen rook wilt natuurlijk..

En inderdaad, wanneer ik iets verhuur..
              En is er iets niet goed volgens de klant, dan los IK dat als verhuurder op.
              Sterker nog, dit is wettelijk verplicht indien je iets verhuurd.

Comment

Ben net 10 minuten thuis van de eerste voorstelling. Rookmachine e
                is door hun even ontkalkt, en het ging helemaal toppie! Vanavond nog een voorstelling, en morgenavond!

Comment

Ben net 10 minuten thuis van de eerste voorstelling. Rookmachine e
                  is door hun even ontkalkt, en het ging helemaal toppie! Vanavond nog een voorstelling, en morgenavond!
                  kun je ook foto's plaatsen, ben wel benieuwd naar het resultaat van de rookmachine, en ook om te kijken hoe jij het aan pakt
                  (en natuurlijk in het topic Foto's van show productie's )

Comment

Dat wordt wel lastig, maar ik zal het proberen. Het probleem is echter dat de mensen die daar spelen flink wat privacy eisen. Maar ik zal het proberen!

Comment

Dat wordt wel lastig, maar ik zal het proberen. Het probleem is echter dat de mensen die daar spelen flink wat privacy eisen. Maar ik zal het proberen!

Dat probleem heb ik dus ook, ik ben nu ook bezig met foto's uit zoeken van de scholen waar ik werk om op mijn site te plaatsen waar geen of weinig kinder opstaan en zelf een blur op hun hoofd te plaatsen!

Comment

Ik denk dat het vanavond niet gaat lukken, want ik heb nog geen officiéle toestemming, maar daar zal ik morgen achteraan gaan!

Comment

Working...
                        X