Beste forum-lezers,
Bij deze zou ik een vraag willen stellen betreft mijn scanners instellen in Sweetlight. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring in de DMX-wereld, al weet ik wel wat het allemaal inhoudt.
Mijn probleem:
Ik heb twee HQ Power Alien/Space 250 scanners in mijn bezit.
Deze scanners bevatten 6 kanalen per stuk.
kanaal 1: 14 kleuren + wit + sluiter
kanaal 2: 14 gobo's + open
kanaal 3: stroboscoop
kanaal 4: pan
kanaal 5: tilt
kanaal 6: dimmen 0-100%
Pan en tilt zijn geen enkel probleem om ze in Sweetlight in te stellen. Deze werken perfect. Mijn probleem zit 'm in de overige 4 kanalen. Alhoewel, volgens mij werken het gobowiel en kleurenschijf ook zo te horen als ik die aanstuur, alleen licht uit deze scannertjes krijgen is mijn grote vraag hoe ik deze in Sweetlight moet instellen. Het is misschien een beetje knullig, maar wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Bij deze zou ik een vraag willen stellen betreft mijn scanners instellen in Sweetlight. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring in de DMX-wereld, al weet ik wel wat het allemaal inhoudt.
Mijn probleem:
Ik heb twee HQ Power Alien/Space 250 scanners in mijn bezit.
Deze scanners bevatten 6 kanalen per stuk.
kanaal 1: 14 kleuren + wit + sluiter
kanaal 2: 14 gobo's + open
kanaal 3: stroboscoop
kanaal 4: pan
kanaal 5: tilt
kanaal 6: dimmen 0-100%
Pan en tilt zijn geen enkel probleem om ze in Sweetlight in te stellen. Deze werken perfect. Mijn probleem zit 'm in de overige 4 kanalen. Alhoewel, volgens mij werken het gobowiel en kleurenschijf ook zo te horen als ik die aanstuur, alleen licht uit deze scannertjes krijgen is mijn grote vraag hoe ik deze in Sweetlight moet instellen. Het is misschien een beetje knullig, maar wie kan mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
Comment