Announcement

Collapse
No announcement yet.

verschil tussen lasers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Over een weekje krijgen wij van onze Pangolin-distributeur een Pangolin Quickshow demonstratie/cursus. Ik ben benieuwd in ieder geval, zal mijn bevindingen hier zeker posten.

Daarnaast hebben we nog steeds wat Phoenix 3 pakketten in actie tegen spotprijzen (we verdienen er inmiddels al amper meer op...) dankzij de komst van Phoenix 4. Deze zijn zelfs op te waarderen naar Phoenix 4 als ze voor een bepaalde datum zijn verkocht, hier volgt nog meer info over op de website.

Comment

Ik heb nu ook de phoenix live 4.

Maar krijg hem niet geïnstalleerd!?

Comment

Als hij bij ons aangeschaft is kun je eens contact opnemen met de helpdesk.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Als hij bij ons aangeschaft is kun je eens contact opnemen met de helpdesk.
          En dat is helaas niet.

Comment

ik laat bij deze even weten dat alles perfect werkt alleen je moet alles even onder de knie krijgen want er zitten zoveeeel opties op! Dat het toch wel even puzzelen is.

Maar het is een zeer goede koop geweest, vind ik zelf.

Comment

Welke laser is het nu dan uiteindelijk geworden?
              Met welke heb je een soort van vergelijking kunnen maken? Dus naast welke laser heb je hem gehad?

Verder ben ik wel benieuwd naar de software. Is er ergens misschien een demo of dergelijken te vinden?

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                Welke laser is het nu dan uiteindelijk geworden?
                Met welke heb je een soort van vergelijking kunnen maken? Dus naast welke laser heb je hem gehad?

Verder ben ik wel benieuwd naar de software. Is er ergens misschien een demo of dergelijken te vinden?
                De BSL. Deze was een stuk beter als een andere laser, bijv. van laserworld. Qua diodes. en hik geeft alles mooi weer tot het echt moeilijk word, want het blijft een 20kpps laser.

De software is zeer uitgebreid en fijn maar je moet het wel even doorkrijgen.

Comment

Working...
                X