Announcement

Collapse
No announcement yet.

DMX Geni-GL1800D Golden Strobe.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DMX Geni-GL1800D Golden Strobe.

Hoi,

Ik zit erover na te denken om een DMX Geni-GL1800D Golden Strobe aan te schaffen.
    Maar kan ik deze strboscoop gewoon in mij DMX lijn hangen?
    En is er ook een voedingskabel meegeleverd?

Met vriendelijke groet
    Bram.

Wij hebben hem ook.

De voedingskabel zit er vast aan! Dus niet met een euro connector of powercon gewoon vast eraan.

Natuurlijk kun je deze strobo gewoon in je dmx lijn opnemen. Gebruikt 2 kanalen en je kunt hem via dipswitches op het juiste kanaal zetten.

Let wel op! Dit is een enorme energie verbruiker. Wij gebruiken er altijd! een apparte groep voor. Zit je in een woonhuis met echt oude en snelle stoppen ( je hebt snel en traag ) Dan kun je ze er zelfs nog uit krijgen als je de strobo op vol vermogen laat draaien.

Verder hebben we er een flinke poos goede ervaringen mee gehad. Op een gegeven moment was helaas de dmx sturing naar zijn grootje. Doet het nog wel maar niet goed meer op dmx. Dan gaat het ding zijn eigen leven leiden.

We hebben nu 2x een showtec ignitor 6. Iets minder fel maar zeer zeker een gaaf effect. Vooral omdat je 3 arrays met led strips hebt. Is ook maar 30 watt. En je kunt er mee blinderen. Dus contenu aan.

Comment

@ronnieshow,

Bedankt voor deze handige en goede informatie.
      Ik heb thuis B automaten, gewoon de standaard automaat dus dat zou gewoon goed moeten gaan.

Met vriendelijke groet
      Bram.

PS. Is de stroboscoop ook te dimmen via DMX?
      Last edited by BL Systems; Sunday-08-01-2012, 14:52.

Comment

Ja kanaal 1 is als ik me niet vergis dimmen kanaal 2 snelheid. Maar kan ook andersom zijn.

Het best is om c automaten te hebben. Die zijn het minst gevoelig voor piek lasten. Maar als je ze alleen thuis gaat gebruiken waarom dan zoon zware strobo? Dus als je bij mensen thuis gaat draaien zul je dit toch nog in de gaten moeten houden. Wij hebben daarom ook standaard een doosje stoppen bij voor het geval dat.

Nu zal het met de nieuwe strobo al wel helemaal niet meer voorkomen. Deze zijn maar 30 watt :D hebben er 2 en werkt helemaal top.

Comment

@ronnieshow,

Ok bedankt voor je hulp.
          Als ik nog vragen heb stel ik ze zeker.

Comment

Working...
          X