Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix ilda software installeren vista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Phoenix ilda software installeren vista

Hallo,

Ik heb gisteren mijn laser en software op mogen ophalen.
    Alleen nu krijg ik de software(Phoenix live) niet geïnstalleerd op mijn Dell D830.
    Het lijkt allemaal gelukt te zijn alleen je hoort op het einde een popup te krijgen en die komt dus niet tevoorschijn. Dus kom ik ook niet verder als daar. En hierna probeer ik het programma op te starten maar dan zegt ie: geen hardware gevonden terwijl de dongle eraan hangt. Heb hem al 3x geïnstalleerd.

Kan iemand mij helpen?
    Last edited by DjRRRenetjuh; Sunday-08-01-2012, 20:29.

Weet iemand of je de laser moet instellen op ilda? Zoja, hoe?

Comment

Ik weet dat bij onze laserworl laser je niets hoeft te doen. Je steekt gewoon de ilda stekker op de laser input. De andere kant van de kabel op de dongle voor ilda ( dus de output ). Klaar een blauw ledje voor op de laser geeft aan dat deze nu functioneerd op ilda.

Comment

Nou ik ben nu zover dat hij het zou moeten doen. Maar hij zegt dat hij de laser niet herkent. Waardoor kan dit?
        Wat moet ik doen?

Comment

Niemand? Want ben nu al andere halve dag aan het hannesen om het werkend te krijgen.

Alles lijkt het te doen maar als hij opstart en je kijkt bij instellen geeft hij aan: not device found.
          En er reageert dus ook niks. De dealer zegt dat het aan de driver ligt. Naar kan mij helaas niet verder hrlpen. Ik heb al vanalles geprobeert.

Comment

Omdat dit toch wel een vrij specefiek stukje software is wat niet iedereen zomaar heeft gok ik dat het hem niet gaat worden. Wat rick al zei ga gewoon met je ding naar de verkoper. Die kan je vast wel helpen. Hun zijn tenslotte de verkoper van het product. Dit is het nadeel dat je met ilda werkt. Er zijn namelijk niet zo gek veel andere die ook met ilda werken ( worden er wel meer natuurlijk ).

Dit is ook 1 van de redenen dat wij gewoon telkens weer naar bax gaan. Prijs is goed en service perfect. Wat wil een mens nog meer ;).

Comment

Het is gelukt! Na héél véél zoeken ben ik er achter gekomen dat het een lullige vinkje was in de software, waarmee je de laser opdracht geeft (dacht ik al maar kreeg hem maar niet gevonden).

Comment

Working...
              X