Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over de ''Bax ITA01MKII 130mw RG DMX laser''

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over de ''Bax ITA01MKII 130mw RG DMX laser''

hallo,

ik heb sins vandaag de ''Bax ITA01MKII 130mw RG DMX laser'' binnen gekregen:D

heb de handleiding gelezen , ik heb zelf nog geen dmx paneel die wil ik over een maand aanschaffen.

dus wil hem in music/auto mode hebben , dus had de pinnetje (of hoe dat ook heet) op de achterkant allemaal ophoog gezet (zoals in de handleiding staat) maar dan doet hij niks:(.

daarna heb ik geprobeerd hem in auto mode te zetten (dus pinnetje 1 op uit gezet en de rest omhoog ) maar dan doet hij nog niks.

nu hebben we pinnetje 1-8 naar boven gezet en pinnetje 9-10 naar beneden en nu doet hij het wel! (dat staat hij volgens mij in auto mode )

maar is dit wel goed? omdat het in de handleiding anders staat ?
    en hoe krijg ik hem in music mode?

ik hoop dat jullie deze vraag kunnen beantwoorden!:D

mvg, tim

Hier is een bladzijde uit de handleiding

mvg, tim

Comment

een wilde gok, maar heb je gekeken waar de on staat bij de dip switchen (pinnekes), en omhoog is dus op on, en zou kunnen dat het andersom is bij je laser.En anders weet ik het ook niet ;)

Comment

haha sorry maar moest wel even lachen, deze blunder maakte ik ook toen ik begon met DMX

zoals je op de tekening ziet zijn er zwarte en witte vierkantjes, het gaat om de zwarte niet de witten!

dus wil jij de instellingen veranderen, dan zal je de zwarte layout moeten gebruiken, dus voor auto active, 1aan, 2 uit, 3 uit, 4 uit enzo enzo enzo!!!

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
          haha sorry maar moest wel even lachen, deze blunder maakte ik ook toen ik begon met DMX

zoals je op de tekening ziet zijn er zwarte en witte vierkantjes, het gaat om de zwarte niet de witten!

dus wil jij de instellingen veranderen, dan zal je de zwarte layout moeten gebruiken, dus voor auto active, 1aan, 2 uit, 3 uit, 4 uit enzo enzo enzo!!!
          Haha het klopt hij werkt nu! , bedankt voor je reactie :D

Ik heb hiervoor ook al is een dmx laser gehad (en scanner) maar die waren beide digitaal , dus dit was totaal nieuw voor me

----------------------------------------

Ik zoek eigelijk ook nog een dmx paneel (me vorige had ik weg gedaan helaas )
          welke dmx paneel is goed voor 2 lasers + een rookmachine? alles moet via 1 paneel werken

Het liefst zo goedkoop mogelijk!!

(Ik had zelf ook al een beetje gekeken maar is dit wat?) http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html

alvast bedankt!!:D

mvg, tim

Comment

Originally posted by tim555 View Post

(Ik had zelf ook al een beetje gekeken maar is dit wat?) http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html
            ik heb deze nog liggen, helaas maar weinig gebruikt,

wat voor rookmachine heb je?

ondersteund deze ook DMX of heeft deze een kabel gebonden Remote?

Comment

ik heb deze rookmachine : http://www.bax-shop.nl/rook-machines...t-details.html

deze ondersteunt dmx

mvg, tim

Comment

dan zou je het gewoon aan moeten kunnen sluiten via de sm2/8
                vergeet trouwens ook niet een mooie lengte aan kabels mee te bestellen!

Overigens is het programmeren op de SM2/8 echt een hell, bij mijn controller vergeet hij telkens zijn stappen dus zou je eventueel nog kunnen kijken voor een andere controller

Comment

Working...
                X