Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag over de ''Bax WSM01 MKII 900 watt DMX rookmachine''

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over de ''Bax WSM01 MKII 900 watt DMX rookmachine''

hallo,

ik heb sins vandaag de ''Bax WSM01 MKII 900 watt DMX rookmachine'' ,
    + deze rookvloeistof :http://www.bax-shop.nl/vloeistoffen/...t-details.html

Nu heb ik het probleem dat als ik spuit heel me vloer onder de vloeistof ligt (druppels enzo) hoort dit zo? want daar had ik bij me vorige rookmachine geen last van (alpha F-80z) dit is best vervelend , alles voelt ook heel klammig enzo (niet echt fijn in me kamer :()

iemand een idee waardoor dit komt?

mvg, tim

Dat is niet helemaal de bedoeling, waarschijnlijk af fabriek verkeerde instelling van de thermostaat. Beste is om hem terug te sturen naar ons antwoordnummer (via de TNT Post, afleveren bij postkantoor) met een retourformulier er bij.

Zorg daarnaast ook altijd voor een goede ventilatie in je kamer als je rook gaat spuiten, een raampje op een kier o.i.d. zodat de rook geleidelijk weg kan en er verse lucht naar binnen kan.

Meer over het terugsturen lees je hier: Garantie & Retouren
    Beste is om hem in de originele productdoos op te sturen, in een aparte verpakking (bijvoorbeeld de bax doos waar je productdoos ook in zat).

Comment

Tent de rookmachine retour gedaan , en even gebeld

ik kan morgen al een nieuwe thuis verwachter:D , TOP SERVICE!

--------------------------------------

P.S : dit topic kan op slot!

mvg, tim

Comment

Slotjes doen we niet zo veel aan, kans is groot dat er vervolgvragen (door anderen wellicht) in de toekomst komen.

Comment

Vandaag de nieuwe binnengekomen :D

Maar als ik lang spuit ,spuit hij geen druppels , maar spuit ik heel kort spuit hij gewoon de vloeistof eruit , best raar

hebben meerdere hier last van? , of hoort dit zo? , ik zal wel is proberen een foto te maken.

mvg, tim

Comment

Ik heb ook 2 kapotte gehad voordat ik een werkende WSM01 MKII had.

Comment

Op de opendag stonden er ook bax rookmachines die spoten ook gloeiende drupperls.
              Wat het gevaarlijkste is, het verticale rookmachine spoot gloiedend heete drupers de lucht in, ik kreeg er bijna een in me gezicht.

Comment

Ik stond naast je bram en ik kreeg er druppels van onder me oog. Echt gloeiend heet, en deed nog pijn ook!

Comment

ik heb nog steeds een kapotte, na 3x heen en weer sturen had ik er geen zin meer in, nu staat hij ergens achter in de schuur te roesten!

maar idd ook ik had last van erg veel druppels, deuken in de buitenkant(nieuw geen Bstock) Lekkende tank, een element dat uitschakeld na 5min, en dan niet terug in schakeld!, dmx met eigen leven zodra je er een kabel in steekt.

heb een beetje genoeg van al dat eigen merk meuk van bax, heb er nu een van Chauvet, Heb ik bij de Fb gehaald en deze doet het prima!

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
                    heb er nu een van Chauvet, Heb ik bij de Fb gehaald en deze doet het prima!
                    Hurricane serie waarschijnlijk?
                    Heb ik ook, doet het al 3 jaar goed!

Comment

Originally posted by dj_rob View Post
                      Hurricane serie waarschijnlijk?
                      Heb ik ook, doet het al 3 jaar goed!
                      idd ik heb nu de hurricane 901, en voor 60€ is dit een hele mooi machine

Comment

ik heb ook een bax rook machine en het het zelfde probleem, ik ga deze dus echt niet gebruiken om in de truss te hangen, dan kan ik meteen het brandwonden centrum bellen. ik vind dat bax hier wat aan moet doen en anders gewoon stoppen met het verspreiden van dit soort machines

Comment

Bedankt voor jullie reactie's.:)

Ik heb besloten hem ook maar weer terug te sturen :( , dit is geen doen zo op me kamer , telkens de vloer weer schoonmaken (met een dwijl) na een beetje rook te spuiten

------------------------------

Nu zoek ik dus een vervanger voor de rookmachine , heeft iemand tips welke heel goed is (het liefst met dmx ) en graag onder de 100 euro

ikzelf heb altijd deze gehad http://www.bax-shop.nl/rook-machines...t-details.html maar die heeft helaas geen dmx :(

Heeft iemand tips? alvast bedankt :)

mvg, tim

Comment

Originally posted by tim555 View Post
                            [SIZE="3"]
                            Nu zoek ik dus een vervanger voor de rookmachine , heeft iemand tips welke heel goed is (het liefst met dmx ) en graag onder de 100 euro

Vanwaar DMX?

Als het op je slaapkamer is zul je nooit 10m van je rook machine af zijn!

Dus helaas is er geen rookmachine die aan jou wensen voldoet,

Al zou ik toch voor deze gaan KLINKY heeft dan wel geen dmx maar wel een draadloze remote

Anders kom je toch weer terug bij het BAX eigenmerk assortiment, en dat doen we liever niet toch?

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
                              Vanwaar DMX?

Als het op je slaapkamer is zul je nooit 10m van je rook machine af zijn!

Dus helaas is er geen rookmachine die aan jou wensen voldoet,

Al zou ik toch voor deze gaan KLINKY heeft dan wel geen dmx maar wel een draadloze remote

Anders kom je toch weer terug bij het BAX eigenmerk assortiment, en dat doen we liever niet toch?
                              ik wou dmx zodat ik alles makkelijk via 1 paneel kan bedienen.

maar als het niet anders kan pak ik gewoon een draadloze rookmachine

Die link van die rookmachine die je er bij hebt gezet ziet er goed uit. , ook een mooie prijs! ,
                              maar als ik deze pak is het dan 100% zeker dat hij geen druppels eruit spuit zoals de bax rookmachine? want ik wil nu gewoon meteen iets goeds

mvg, tim

Comment

Working...
                              X