Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke dmx besturing?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke dmx besturing?

hallo,

ik ben opzoek naar een dmx paneel waar 2-3 lasers van Bax op kunnen en waar ik in de toekomst nog een paar led effecten op kan zetten .;)

me budget is niet groot maar 100 euro , ik hoop dat hier iets voor te vinden is!

dit had ik ondertussen al gevonden.

http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html

http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html

-------------------------------------

Hebben jullie nog tips met het keizen van een dmx paneel en welke goed is , ik wil er toch een klein showtje mee kunnen maken zeg maar .
    Ik ben wel nog wel totaal een beginner met lichtbesturing!

(ik heb vroeger een Showtec Scanmaster 2 MKII lichtsturing gehad , maar die heb ik helaas weg gedaan :()

ALVAST BEDANKT!

mvg, tim

Dat zijn prima panelen, maar heb je software wel eens overwogen?

Comment

Originally posted by Rio View Post
      Dat zijn prima panelen, maar heb je software wel eens overwogen?
      Software? hoe werkt dit? en hoe duur is dat ?

mvg, tim

Comment

Je heb verschillende merken software, van verschillende prijzen:
        DMX-software & interface kopen? ♫ Niet-goed-geld-terug ♫ 3 jaar garantie ♫ Morgen in huis! ♫ DMX-software & interfaces koop je online bij Bax Music

Zo heb je Freestyler, Dasligth, Sunlite, Cueux, ect...

De goedkoopste is Freestyler, die kan je namelijk gratis downloaden. ( http://www.freestylerdmx.be/ ) Het is de minste van de 4 genoemde, maar wel de goedkoopste. Ik gebruik het voor mijn lampen en het werkt redelijk. Voor een stel lasers en lichteffecten is het goed genoeg. Het is wel even een gegoochel met fixture profiles en alles goed instellen (Maar dat heb je ook bij die andere), maar als je dat email heb gedaan is het vele malen beter dan een showtec lichttafeltje.

Als je freestyler wil gebruiken moet je alleen nog een dongel kopen:

Comment