Hallo, ik zou graag een paar lichten kopen. gewoon 1e om te beginnen is ook goed(1 met meerdere functies dan. Weet iemand misschien 2 laser die mooi effect op leveren. De lasers plaats ik dan 1 links en 1 rechts van me booth(nog wel erop) weet iemand welke lichten mooi zouden zijn? (mogen ook andere dan lasers zijn). Prijs per lamp onder 100euro liefst
Announcement
Collapse
No announcement yet.
verlichting
Collapse
X
-
Dat is ook wat ik zou doen.
Ik zou beginnen met een degelijk statief en dan daar 4 led parren aan hangen. Het is het slimst om meteen dmx led parren te nemen. Het is dan het mooist om er ook meteen een controller bij te nemen zodat je ze zelf kunt regelen. Maar als dit niet in het budget zit op het moment kan dat ook later.
De lasers? Niet doen. Lijkt leuk en gaaf maar als je ze op je booth zet staat er al meteen iemand voor. Dan zie je er dus al zeer weinig van. Dan het volgende: Laser veiligheid. Als je al een laser op je booth wil zetten die dus ook bij mensen in de ogen kan schijnen zit je al vrij snel aan hele zwakke lasers. Dit omdat als je een wat fellere laser wil nemen je TE fel bent en je niet meer in je publiek mag schijnen. ( ik geloof max iets van 100mw en dan 12 kpps )
Hier voldoen niet zo erg veel lasers aan en die eraan voldoen is niet echt spannend. Dit geld kun je dan dus beter uitgeven aan iets anders.
Als je al een laser of een ander licht effect neemt zou ik dus zorgen dat je een statief hebt om ze op te plaatsen. Dan schijnt het effect over de mensen heen en kunnen ze het wat verder in de zaal ook zien.
Dan het laatste: Ookal aan een rookmachine gedacht? Pas als er rook of nevel is zul je de stralen kunnen zien. Dan word het opeens al 10x mooier dan zonder. Geloof me dat maakt een wereld van verschil. Geen rook en je ziet alleen wat kleurtjes op de muur. Geen enkele straal.
Comment
-
Net als iedereen hier lijkt ook mij eerst een setje led-parren het beste. Als je nog even de tijd hebt, is deze set erg leuk. Ik heb zelf liever par 64 dan par 56. Wat ik dan wel aanraad, is diffusion filters. Kost iets meer, maar geeft wel een beter effect.
Verder kan je nog naar een rookmachine kijken.
Comment
-
Dan het laatste: Ookal aan een rookmachine gedacht? Pas als er rook of nevel is zul je de stralen kunnen zien. Dan word het opeens al 10x mooier dan zonder. Geloof me dat maakt een wereld van verschil. Geen rook en je ziet alleen wat kleurtjes op de muur. Geen enkele straal.
Heb een antari 80z alpha rookmachine
Comment
Comment