Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe licht set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I.p.v. De Adj Comscan zou ik eerder kijken naar een Eurolite TSL-200. Voor 16 euro meer heb je dan een apart gobo en kleurenwiel en goborotatie.

Comment

Die vind ik er ook erg leuk uit zien maar er staat maar 1 review in de shop en die is niet bepaald positief... terwijl diegene ook Comscans heeft. Maar ja, je kunt er natuurlijk altijd 1 bestellen, de doos netjes openmaken en als het niks is stuur je m gewoon weer terug... Over het algemeen maakt eurolite toch leuke producten.

Comment

Ik heb zelf de TSL-100, en die bevalt me prima. Nooit problemen mee gehad. En het enige verschil tussen de TSL-100 en TSL-200 is dat de TSL-200 roterende gobo's heeft.

Comment

Tja als ik zo wat videos bekijk op Youtube lijkt het me ook een erg leuke scanner, zeker voor dat geld. De gobo's zijn misschien niet haarscherp maar verder...

Comment

Maar met een met de hand verstelbare lens kan je de gobo's ook nooit op elk plekje even scherp krijgen. Maar dat zal bij de Comscan ook zo zijn.

Comment

Gaat dit worden:
              1x Adj Comscan Led (als deze bevalt komt er een tweede/of nog drie)
              4x Deze parren
              1x Cuelux DMX software
              1x Adj FogStorm 1200HD
              1x American Audio/Duratruss truss systeem

Comment

Waarom toch de keuze voor de Comscan?

Comment

Eerst kijken of het wat is. Zo ja, dan komen er drie bij. Zo nee, dan gaat hij weer terug de doos in en richting de Bax Shop. En dan worden het de Winners.

Comment

Okee, maar waarom de eerste keuze voor de Comscans? Die lijk mij uit de keuze uit Winners, Camscan en TSL-200 het minste.

Comment

Omdat IK denk dat IK die beter zal vinden!

Comment

Okee, maar omdat je zelf de eerste keer niet duidelijk was hoef je het de 2de keer niet in mega letters te zetten hoor.

Comment

Je hoeft niet gelijk zo defensief te doen...

We zijn gewoon benieuwd waarom jij voor de Comscans hebt gekozen. Het gaat om aardig wat centjes dus ik neem aan dat je hier goede argumenten voor hebt.

Het is niet zo dat we er een discussie van willen maken, maar misschien kun je anderen helpen door te beargumenteren waarom jij ze beter vindt..

Comment

De Comscan vind ik er mooier uit zien dan de Winner. De Comscan heeft een gobo shake functie. En is €100 goedkoper.

Comment

Working...
                            X