Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite LED stroboscoop PRO DMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurolite LED stroboscoop PRO DMX

Heeft er al iemand ervaring met deze ledstroboscoop?
    Zie: http://www.bax-shop.nl/led-effecten/...t-details.html

Zo ja, met wat voor een conventionele strobo kan je deze vergelijken? Ik bedoel dan ongeveer het wattage. Heeft het ook hetzelfde effect?

Ik heb niet de versie van eurolite. Ik bezit wel 2x de showtec variant de ignitor 6. Deze bevallen ons eigenlijk meer dan goed. De flitssnelheid is meer dan prima te noemen en 2 doen het er ook precies tegelijk. Dus dan versterken ze elkaar. Je kan er ook mee blinden. Dus ze kunnen ook contenu aan.

Het mooie aan de ignitor 6 is dat er via dmx al voor geprogrameerde shows mee kunt doen net als via auto modus. Ook een sound to music is mogelijk. Door de 3 arrays van 2 strips kun je best leuke effectjes doen die een standaard strobo niet kan.

Maar de grootste en belangrijkste reden dat wij ze aangeschaft hebben is het stroom verbruik. Maar 30 watt per stuk. En dan kan ik nog blinde en strobe ook.

Dan de felheid. Naar mijn mening is deze niet verkeerd maar nog neit vergelijkbaar aan een 1500 watt ( 2700 flits vermogen ) Meer een 500 of misschien een 750 watt strobo.

Wat wel weer een voordeel is. Deze strobo's zijn enorm compact. Echt klein. Wij dachten ook van ja ja. Maar valt zeer zeker neit tegen. We hebben er laatst 2 gebuikt op een dikke 600 man en gaf een heel leuk effect.

Dus wil je een leuke strobo ( led dan natuurlijk ) dan is dit zeker een optie. Je kunt er meer mee dan de gemiddelde strobo en gebruikt ook nog eens minder stroom ( erg veel minder ) en is weer een stuk compacter.

Of ze lang heel blijven. Dat weet ik natuurlijk nog niet. De mijne zijn pas een paar maanden oud.

Wij denken er in ieder geval wel over na om er nog een 4 bij te nemen (de showtec ignitor dan he ) maar dit is dan wel weer voor in de toekomst. Voor nu zijn 2 meer dan voldoende.

Comment

Working...
    X