Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke controller voor Eurolite KLS-200 led lichtset ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke controller voor Eurolite KLS-200 led lichtset ?

Ik heb een Eurolite Kls-200 Led bar en zoek een geschikte Dmx controller
    Ik wil er in de toekomst ook nog een paar dmx lampen/scanners op aan sluiten.
    Welke controller kunnen jullie adviseren?

Alles is afhankelijk van het budget dat je er aan wil hangen en wat je voor de toekomst ziet.
    Als je ergens een laptop staan hebt die je kan gebruiken en je wil wat uitgebreider gaan, zou ik al snel een computerpakket overwegen.
    Freestyler dmx software is gratis en de dmx dongle kost ongeveer een 65€ (zo even uit mijn hoofd).
    Als je iets professioneler wil gaan kan je bijvoorbeeld eens kijken naar lumidesk, cuelux of daslight.
    Al deze softwarepaketten zijn gratis te downloaden van de website dus je kan ze al eens bekijken om te zien of het jou iets lijkt, zonder dat je kosten hebt.
    Als je echt een tafeltje wil moet je richting een scanmaster gaan kijken.
    Groot nadeel dat ik hier aan vind is dat je de parren en eventueel effecten altijd samen moet gaan programmeren.
    Je zal dus altijd vastzitten aan de showtjes die in de controller zitten.

Comment

Ik heb zelf een MacMah led par set, een vergelijkbare set. Ik heb hier ooit een vergelijkbare vraag gesteld. Hier is de link naar dit draadje. Misschien kun je er voor jou ook iets uithalen.
      http://www.bax-shop.nl/forum/f8-verl...sets-9160.html

Comment

Ik wil toch het liefste een tafeltje en geen pc sturing. kun je het ingebouwde standalone functie van de kls-200 ook via de dmx(Controller) schakelen(aan/uit)?

Comment

Ik zat aan de volgende controller te denken.
          DMX controller voor het aansturen van intelligente DMX verlichting zoals scanners, movingheads, ledverlichting etc. Programmeer uw shows in deze controller en laat ze via de muziek of prog snelheid aflopen.

Is dit iets voor de kls-200 samen met een paar Dmx effecten/scanners ?
          Last edited by canoy; Wednesday-29-02-2012, 22:12.

Comment

Die dmx controller is prima.

Comment

Is deze controller iets voor de kls-200

24 DMX kanalen met 48 programmeerbare scenes/chases in een 19" desktop lichtsturing? Showtec krijgt het gemakkelijk voor elkaar en maakt het nog eens gemakkelijker door het heldere LCD scherm.

Comment

Working...
              X