Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat zal ik hier bij kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat zal ik hier bij kopen?

Hallo, ik vroeg me af of jullie nog een paar leuke ideetjes hebben om mijn [kleine] lichtset mee aan te vullen?!
    Het liefst LED en DMX en niet te duur... Er zijn zo veel mogelijkheden dus daarom, wat kunnen jullie aanbevelen en waarom?
    Ik ga het gebruiken op feesten tot ongeveer 50 personen.

Wat ik nu heb is:

2x LED par 54
    1x American DJ Tri Gem Led [helaas niet dmx]

Nou, ik ben benieuwd! ;)
    Gr. Sebastiaan

Om te beginnen zou ik de led pars uitbreiden naar 4 of 6 en dan verder kijken naar een paar effecten.

Comment

Zoals Mol al zei, ga er eerst nog maar 2 ledparren bij kopen. Daarna zou ik gaan kijken naar een leuk lichteffect of een paar scanner.

Comment

Hoe stuur je die ledparren nu aan?

Comment

Sorry voor de hele late reactie...

Het lijkt mij ook een goed idee om eerst naar 4 led parren te gaan, ik stuur ze nu aan via een dmx controller.

Wat zijn goede effects erbij (lazer?)?
          En voor scanners zouden jullie dan adviseren om voor bijvoorbeeld de ADJ Comscans te gaan, of voldoen dingen als: Showtec DJ LED Scanner DMX ook?

Comment

Je kan natuurlijk een leuke laser er bij aanschaffen. De Bax ITA04 30mw groene DMX laser is een prima instapmodel als DMX laser. Vergeet echter niet dat er maar een beperkt aantal kanalen aanwezig zijn op je DMX controller. Lasers en scanners nemen vrij veel kanalen in beslag waardoor het kan zijn dat je DMX controller te weinig kanalen beschikbaar heeft.

Comment

Working...
            X