Ik ga een deel (16) sunstrip armaturen aanschaffen, maar aangezien led nu opkomt en het zonde zou zijn te investeren in iets dat op zijn terugweg is, viel mijn oog ook op:
-adj mega tri bar
-showtec Pixel bar 12
-andere?
Kan iemand iets vertellen over deze toestellen (en liefst op vlak van degelijkheid/betrouwbaarheid).
Liefst ga ik voor de showtec omdat deze goedkoper zijn, iets beter met normale sunstrip te mengen (12 bronnen) in settings en showtec sunstrips de meest voorkomende zijn (en ook degelijk bewezen zijn).
Maar op vlak van led hoor ik dat adj goed bezig is.
Of is het toch nog verstandig om een deel gewone sunstrips aan te schaffen?
ps: Weet er iemand een goedkoper alternatief voor de showtec powerline reeks? (bar washers voor buiten) zonder af te doen aan het tri-color led kleursysteem
-adj mega tri bar
-showtec Pixel bar 12
-andere?
Kan iemand iets vertellen over deze toestellen (en liefst op vlak van degelijkheid/betrouwbaarheid).
Liefst ga ik voor de showtec omdat deze goedkoper zijn, iets beter met normale sunstrip te mengen (12 bronnen) in settings en showtec sunstrips de meest voorkomende zijn (en ook degelijk bewezen zijn).
Maar op vlak van led hoor ik dat adj goed bezig is.
Of is het toch nog verstandig om een deel gewone sunstrips aan te schaffen?
ps: Weet er iemand een goedkoper alternatief voor de showtec powerline reeks? (bar washers voor buiten) zonder af te doen aan het tri-color led kleursysteem
Comment