Announcement

Collapse
No announcement yet.

personality files in chamsys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• personality files in chamsys

Hey,
    wij hebben bij ons op de firma net 16 ledwash movingheads gekocht, maar nu blijken deze niet in onze chamsys te zitten.

dus ik had deze dan maar effe aangemaakt, bij het testen hiervan bleek dat ik een probleem heb, de dimfunctie van de movinghead werkt niet zoals het zou moeten zijn, het zal wrs wel ergens bij een instelling liggen in de tafel.

heeft iemand van jullie ervaring hiermee en kan mij helpen?

ik zou het vrijdag nodig hebben voor een fuif.

alvast bedankt,
    grtz
    Dreezer.

ps: de movinghead waarover het gaat: http://www.hqpower.eu/products/view/?id=407076

Wat bedoel je juist met de dimfunctie werkt niet perfect?

Comment

Hebben de ledwashes geen appart dimmerkanaal? In dat geval moet je een virtual dimmer aanmaken, en die levert vervelende problemen op. Dat staat al een tijdje op de bugtracker...

Comment

hey, bedankt voor jullie reacties,
        wat ik bedoel met de dimfunctie die niet werkt is dat wanneer ik de dimmer op 100% (of een andere waarde) zet en deze daarna record op de beam pagina(daar had ik de dimfunctie gezet) deze gewoon niet reageert, hetzelfde als ik dit doe bij een fader.

ik ben nu aan het proberen om het met de virtual dimmer te laten werken, dan kan ik de dimfunctie die in het toestel zit standaard op 100% laten staan.

Comment

Ik neem aan dat je het fixture profile zelf gemaakt hebt, aangezien het niet voorkomt in m'n Chamsys.
          Ik stel voor dat je een fixture aanvraagt op de bugtracker van Chamsys, en hierbij vermeldt wat je nu werkend gekregen hebt en wat niet. Vergeet zeker niet de handleiding van de MH er bij te voegen.

Comment

Working...
          X