Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ Mystic LED

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ Mystic LED

Hallo allemaal.
    Gisteren heb ik van Bax-shop de American DJ Mystic Led ontvangen. Wie heeft er ook zo een, en wat vindt je ervan?
    Met vriendelijke groet.
    Fran.

Is dus Deze
    Is eigenlijk een vermomde mushroom in LED-uitvoering, maar wat ik wel leuk vind is dat de LED-patronen ook draaien. Hierdoor krijg je een roterend gobo-effect en dat vind ik er altijd wel sjiek uitzien. :)
    Het beste vind ik het wel als zo'n effect via DMX wordt aangestuurd, zodat hij niet té druk oogt. Zeker door de diverse kleuren en vele LED-lichtpuntjes kan hij al gauw erg druk ogen.

Comment

American DJ Mystic LED

In het DMX-gebeuren moet ik mij nog in gaan verdiepen, daar weet ik nog niets vanaf.

Comment

Dan is dit een intressante tekst ;) klik

Comment

Bij de Mystic LED die ik heb gekocht zit zo`n mooie technisch Engelse handleiding. Daar kan ik helaas weinig mee. Ik heb iets gelezen over Master en Slave. Wil dit nou zeggen dat als ik twee stuks Mystic LED`s heb ik deze aan elkaar kan koppelen zodat zij op hetzelfde moment hetzelfde effect laten zien?
          Weer bedankt alvast.
          Fran

Comment

Wanneer je verder in de materie van DMX en ander intelligent licht wilt gaan, is het wel raadzaam om je kennis van Engelse taal wat bij te spijkeren. Je komt immers veel termen en handleidingen tegen die in het Engels zijn.

Je bewering klopt wel. Soms worden de slaves automatisch herkend, soms moet één van de twee als master worden ingesteld. Hoe dit precies moet staat allemaal netjes in de handleiding. :)

Comment

Even een vraagje over de Mystic Led. Ik ga een tweede Mystic Led aanschaffen en wil daarbij de UC3 controller bestellen. Ik wil ze dan master/slave koppelen. Heb ik dan genoeg aan één afstandsbediening? Ik kan dat namelijk nergens terug vinden.
              Vriendelijk bedankt en met groet.
              Fran

Comment

Je hebt dan aan één afstandsbediening genoeg maar je moet dan wel de units met elkaar doorlinken via DMX, middels een XLR-kabel die je zo in de shop kunt meebestellen. Hiernaast moet je de units op master/slave instellen, zodat ze elkaars bewegingen e.d. overnemen.

Comment

Working...
                X