Announcement

Collapse
No announcement yet.

dmx show

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dmx show

hoi

ik zoek ee paar effecten voor men begginende ste te kopen maar heb nog eigenlijk niets buiten 4 led parren (par 16) die op afstandbediening werken
    weet er iemand nog mooie dmx effecten en een goeie dmx lichtsturing die ik daarbij kan zetten moet ook een statief met t-bar of lichtbrug bij

budget is rond de 600 euro

650,- is een erg mooi budget om mee te starten. Ten eerste weet ik niet waar je het voor wil gaag gebruiken, maar ik neem aan voor een drive-inn.

Als je verschillende lichteffecten wilt gaan gebruiken, kan je beter een lichtbrug aanschaffen dan een statief met T-bar. Je kan kiezen uit een truss of een ladder brug. Als je de brug niet veel gaat belasten is het beter om te beginnen met een ladderbrug

Voor lichteffecten zal ik beginnen met een degelijke LED par set. Eurolite heeft een compacte LED set voor een lage prijs. De Eurolite LED KLS-200 RGB bevat zelfs nog een case én een statief. Omdat deze lichtset compact is, is het alleen een kwestie van de complete bar in je lichtbrug te hangen. Tevens zijn deze sets niet heel veel duurder als 4 losse LED parren.

Scanner zullen vrij krap worden in je budget, je kan beter kijken naar mooie andere DMX gestuurde LED effecten. Denk bijvoorbeeld aan 2x de Bax TDC 008 viervoudig DMX LED Bax heeft een ruim scala aan DMX LED effecten, het is zelf kijken wat je er aan uit wilt geven en wat je zelf mooit vind.

Wat dacht je misschien van een laser? Mocht dit niet zo'n hoge potentie bij je hebben is een kleine Bax ITA04 30mw groene DMX laser misschien een leuke toevoeging op je lichtset.

Aansturing kan via de computer of met een lichttafel. Maar die keuze licht bij jezelf.

Effecten zijn er genoeg, Bax biedt er honderden aan. Het is ook deels aan jou om enkele effecten uit te kiezen die in je budget passen.

Comment

Working...
    X