Announcement

Collapse
No announcement yet.

dmx vraagje over Laserworld EL-350RG viervoudige rood/groene laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dmx vraagje over Laserworld EL-350RG viervoudige rood/groene laser

ik heb laatst de "Laserworld EL-350RG viervoudige rood/groene laser" aangeschaft.

maar het aansturen via DMX gaat niet echt lekker
    volgens 1 van de reviewers :

Tim Peijster (Zondag 29 mei 2011 17:48)
    Waardering: 4
    de laser is echt super werkt lekker snel

werkt snel met dmx hij is 11 kanaal s geen 9 kanaal s dus miste wat kanalen in het begin. verder super ding!!!! geeft mooie effecten.

is daar iemand die me er meer over kan vertellen of het daarwerkelijk 11 kanaals is?
    en zoja of er ergens een betere omschrijving van het apparaat te vinden, want de 5 A4-tjes vertellen niet meer dan de dmx instellingen en wat de desbetreffende kanalen doen.
    op dit moment kom ik niet verder dan het aansturen van de laser met "off en Audio mode"

alvast bedankt

Ik heb een tijd terug ook 2 van deze 4 beams lasers gehad. Die van mij had 9 kanalen, en die van jou dus zeer waarschijnlijk ook. Op vele website's staat aangegeven dat hij 9 kanaals is, en ga daar maar gewoon van uit. Die review is dus gewoon onzin.

Comment

Laserworld staat er om bekend dat ze wel eens een beetje schuiven met product-uitvoeringen. Met glaasje, zonder glaasje, enz. Daar worden we 99 van de 100 keer niet van op de hoogte gesteld en dat kan per batch verschillen, zeker bij de goedkopere versies. Op basis van opmerkingen die we van klanten ontvangen passen we onze informatie aan als het nodig is.

Of hij daadwerkelijk 9 of 11-kanaals is kan ik dus niet 100% met zekerheid zeggen, maar aan de andere kant, dat merk je direct als je hem aan een controllertje hangt.

Verder zijn de handleidingen inderdaad vaak kort en niet zo heel uitgebreid, in ieder geval kun je als je hem bij ons koopt wel altijd bij ons terecht als je nog extra vragen hebt of ergens niet uit komt.

Comment

Sorry voor de wat late reaktie.
        ik had zelf eigenlijk verwacht dat ik een notificatie zou krijgen als er op gereageerd zou worden. ( ik heb dat bij deze nu ook maar ingesteld)

Er vanuitgaande dat de Laser 9-kanaals is, heb ik momenteel nog steeds het probleem dat ik hem verder niet echt aan kan sturen. Ik zal hierbij zeggen dat ik het programma freestyler gebruik om een LED-swing en de Laser aan te sturen.

zoals jullie al zeggen zijn ze kwa informatie-verstrekking erg gelimiteerd.
        Er is niet eens de moeite genomen om een A4 toe te voegen met patroontjes die het apparaat kan weergeven.

het enige wat ik op het moment voor elkaar krijg is dat ik channel 1 kan bedienen (laser uit, sound mode en auto mode) de laatste stap om hem in DMX mode lijkt het apparaat wel te negeren, hierdoor kan ik dus zelf geen patroontje of iets dergelijks kiezen.

hopelijk kunnen jullie me hier mee verder helpen.

Comment

Contacteer anders de helpdesk even met je vraagstuk, misschien kan iemand er even telefonisch met je doorheen lopen.

Comment

Working...
          X