Beste mensen,
Ik ben jarenlang gebruiker van sunlite dmx software, maar loop nu toch tegen een puntje aan waarvan ik hoop dat iemand anders dit ook al eens heeft gehad, en de oplossing heeft gebouwd. (Wil het wiel niet voor de 2e keer uitvinden).
Ik heb mijn BCF2000 de deur uit gedaan en een midicon besteld,
nou werk ik altijd met de 2006 versie (suite1) en nou blijkt dat niet alle
functies van de midicon zo werken als je zou verwachten.
Nou heb ik suite 1 beta ook gedownload, en hier heb je al de keuze uit meerdere midicontroller templates, waaronder de MidiconBig.
Echter.. werkt het dan nog niet echt geweldig, alle buttons zijn flashes, etc.
(Heb hier al wel mee lopen kutten, en krijg het wel als aan/uit schakelaars aan het werk) maar dit duurt een eeuwigheid voor alle buttons.
Ook de encoders(draaiknoppen) werken niet.
Please, zeg niet dat ik gewoon suite2 moet gaan gebruiken,
deze software interface is niet echt aan mij besteed (lijkt op geen enkele lichttafel.. en zit ontzettend onoverzichtelijk in elkaar als je het mij vraagt.)
Is er iemand die de midicon wel goed werkend heeft met suite1 (sunlite 2006)?
Zo ja, kan die persoon zijn .CSL file delen met mij?
Alvast bedankt ! (PS: Alleen graag nuttige reacties)
Ik ben jarenlang gebruiker van sunlite dmx software, maar loop nu toch tegen een puntje aan waarvan ik hoop dat iemand anders dit ook al eens heeft gehad, en de oplossing heeft gebouwd. (Wil het wiel niet voor de 2e keer uitvinden).
Ik heb mijn BCF2000 de deur uit gedaan en een midicon besteld,
nou werk ik altijd met de 2006 versie (suite1) en nou blijkt dat niet alle
functies van de midicon zo werken als je zou verwachten.
Nou heb ik suite 1 beta ook gedownload, en hier heb je al de keuze uit meerdere midicontroller templates, waaronder de MidiconBig.
Echter.. werkt het dan nog niet echt geweldig, alle buttons zijn flashes, etc.
(Heb hier al wel mee lopen kutten, en krijg het wel als aan/uit schakelaars aan het werk) maar dit duurt een eeuwigheid voor alle buttons.
Ook de encoders(draaiknoppen) werken niet.
Please, zeg niet dat ik gewoon suite2 moet gaan gebruiken,
deze software interface is niet echt aan mij besteed (lijkt op geen enkele lichttafel.. en zit ontzettend onoverzichtelijk in elkaar als je het mij vraagt.)
Is er iemand die de midicon wel goed werkend heeft met suite1 (sunlite 2006)?
Zo ja, kan die persoon zijn .CSL file delen met mij?
Alvast bedankt ! (PS: Alleen graag nuttige reacties)
Comment