Announcement

Collapse
No announcement yet.

MIDICON met sunlite 2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MIDICON met sunlite 2006

Beste mensen,

Ik ben jarenlang gebruiker van sunlite dmx software, maar loop nu toch tegen een puntje aan waarvan ik hoop dat iemand anders dit ook al eens heeft gehad, en de oplossing heeft gebouwd. (Wil het wiel niet voor de 2e keer uitvinden).

Ik heb mijn BCF2000 de deur uit gedaan en een midicon besteld,
    nou werk ik altijd met de 2006 versie (suite1) en nou blijkt dat niet alle
    functies van de midicon zo werken als je zou verwachten.

Nou heb ik suite 1 beta ook gedownload, en hier heb je al de keuze uit meerdere midicontroller templates, waaronder de MidiconBig.
    Echter.. werkt het dan nog niet echt geweldig, alle buttons zijn flashes, etc.
    (Heb hier al wel mee lopen kutten, en krijg het wel als aan/uit schakelaars aan het werk) maar dit duurt een eeuwigheid voor alle buttons.

Ook de encoders(draaiknoppen) werken niet.

Please, zeg niet dat ik gewoon suite2 moet gaan gebruiken,
    deze software interface is niet echt aan mij besteed (lijkt op geen enkele lichttafel.. en zit ontzettend onoverzichtelijk in elkaar als je het mij vraagt.)

Is er iemand die de midicon wel goed werkend heeft met suite1 (sunlite 2006)?
    Zo ja, kan die persoon zijn .CSL file delen met mij?

Alvast bedankt ! (PS: Alleen graag nuttige reacties)

Je zou wel op Daslight 3 kunnen overstappen... Werkt een stuk sneeler met programmeren van midi...

Comment

Alsjeblieft...
      Ik vroeg om een nuttige reactie.
      Ik zou ook een grandMa kunnen kopen.. Als ik dat wou, dan deed ik dit wel.
      Gaag nuttige reacties aub

Comment

Goed, heb de software (suite2) eens goed doorgenomen,
        en ja.. ben overtuigd, de overstap is er dus.

Echter, mis ik nog steeds een belangrijke functie in de software,
        of.. ik kan hem niet vinden, het staat ook niet beschreven in de handleiding.

stel er zitten 8 mac 250's in mijn patch, gepatched vanaf 300.
        Maar, ik kom op een klus waar al licht hangt, en dit wil ik er bij prikken maar deze adressen beginnen ook op 300.
        Nu wil ik mijn eerste kop laten beginnen op 400.

Dan kan ik dit volgens mij alleen maar ompatchen door iedere parameter om te gaan patchen, en niet alleen de startadressen van de movingheads.

Tuurlijk kan ik alles opnieuw gaan patchen, maar dan moet ik mijn midifuncties opnieuw linken, bewegingen opnieuw aanpassen e.d.

Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel, iets simpels wat ik ook in de vorige sunlite nooit echt duidelijk heb begrepen.

Iemand een trucje waarmee je wel de startadressen van je reeds gepatchde fixtures kunt veranderen?

Comment

Sorry! Al gevonden.. toch bedankt

Comment

Working...
          X