Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ led messenger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ led messenger

Hoe komt het dat in de "AUTO"-matische stand de led messenger soms wel een tekst weergeeft en soms niet? We hebben al alles geprobeerd - zowel met de afstandsbediening als met het keyboard. We willen wel degelijk een tekst of meerdere achtereenvolgend - in de "auto"-stand invoegen en deze regelmatig kunnen veranderen. Voorbeeld: rd01 = hallo + rd02 = Rosie + moonflower. Dit lukt nu soms bij toeval. Wie weet raad???
    Fred

Ik snap het niet?

Kun je je probleem beter uitleggen, ik nja althans me collega heeft de LED messenger ook in zijn bezit. Wellicht kunnen we je helpen.

Comment

Betere uitleg

We voeren een zin in bv. op rd 1: Gelukkige verjaardag! - enter - vervolgens schakelen we de "AUTO"modus in en soms verschijnt er dan wel de zin: Gelukkige verjaardag!, soms niet, en krijgen we enkel de 16 verschillende figuren (moonflower) Het lukt soms zelfs om de laatste 2 ingevoerde zinnen in de "AUTO"modus weer te geven maar alles berust op puur toeval want we hebben al alles geprobeerd,... bv.: enter met remote control, enter op keyboard, verschillende malen enteren, verschillende (rd) lokaties, enz...
      Het antwoord op dit probleempje zou ons erg plezieren, alvast bedankt!

Comment

Working...
      X