Announcement

Collapse
No announcement yet.

jb m-quasar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jb m-quasar

weet er iemand of er een ophangbeugel bij de m-quasar zit en zoniet of ik hem op een andere manier kan ophangen

Als je bedoelt dat je er een G-haak aan wilt schroeven, dat zal wat lastiger gaan. Dit is meer een laser voor een vaste installatie, dus bijv. om aan het plafond of tegen een balk te schroeven. Eventueel kun je, als je een beetje handig bent, de beugel wel aanpassen zodat je er alsnog een G-haak aan kunt monteren.

Comment

Als ik het mij nog heel goed kan herinneren, zit er op de beugel een schroef en draai je die in de schroefdraad op het toestel.
      Dus normaal gezien, als hetgeen ik hierboven zeg klopt, kan je gewoon een bout nemen en hiermee de G-haak aan de laser bevestigen.
      Het is al enige tijd geleden dat ik deze in mijn handen heb gehad maar als ik het goed voorheb was dit een systeem met een dubbele draadstang die aan de ene kant in de voet en aan de andere kant in het toestel gedraaid werd.
      En anders zal je mits enige creativiteit er wel één kunnen aanhangen ;-)

Comment

maar ik heb maar een gewone t-bar dus heb geen g-haak nodig

Comment

Kan je eventueel een detailfoto van de voet maken?
          Dan hebben we er beter zicht op en is het misschien makkelijker om een oplossing te geven.

Comment

Working...
          X