Announcement

Collapse
No announcement yet.

master/slave

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• master/slave

ik zoek twee dezelfde effecten te kopen en ze in master slave te laten werken maar heb ik daar een controller voor nodig

zoja:
    welke controller

en weet iemand nog twee mooie effectjes met master slave en onder de 100 euro

Je kunt ze op master/slave zetten. Maar ik zou dat via een controller doen, wordt ook wel een DMX controller genoemd.

Lichteffecten heb ik eventueel wel te koop, hierover even pm'en, wat je precies zoekt.

Comment

Een effect master slave zet je niet via je controller. Een master slave functie is eigenlijk niets anders dan dat effect nummer 1 de baas is en tegen effect 2 zegt hey jij hoort bij mij. Jij moet .......... doen.

Als je dus 2 effecten hebt die bij elkaar horen en met elkaar kunnen comuniceren dan heb je ook vaak een master slave functie. Sommige hebben dan ook dmx sommige niet.

Hoe je de master slave functie insteld is bij elk effect anders. Zo kan het bijvoorbeeld door switch 10 van de dmx om te zetten of zit er net als bij de jb system winner een systeem in dat het zelf herkent.

Helaas zit ik zelf niet meer zo in het goedkopere licht effecten segment en kan ik je hier dan dus ook helaas niet echt mee helpen.

Comment

Master/slave functie zit op veel lichteffecten, maar niet op allemaal.

Wel kan ik vertellen dat je deze functie niet snel gaat vinden op lichteffecten <50 euro. ;)

Je zult dus ofwel je budget iets omhoog moeten krikken, of je wensen iets naar beneden bijstellen.

Comment

Working...
        X