Announcement

Collapse
No announcement yet.

Movingheads Hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Movingheads Hulp

Ik heb een vraagje over movingheads! Welk merk is het beste? Als er geen beste merk is dan is mijn vraag welk merk wordt het meeste gebruikt? Want ik moet namelijk binnenkort ook wat nieuwe movingheads aanschaffen. Zelf zat ik te denken aan: http://www.bax-shop.nl/movingheads/m...t-details.html
    . Maar als jullie tips hebben hoor ik het graag!

Uhm... ik vind je vraagstelling wel een beetje vreemd. Immers, als je al zo ver bent dat je kunt overstappen op movingheads van deze klasse en blijkbaar met een enorm budget, zou ik er toch voorzichtig vanuitgaan dat je dan precies weet wat je wil, omdat het over verschrikkelijk veel geld gaat.

Heads van Martin worden vaak voor de meeste professionele toepassingen gebruikt, maar ook VariLites en soms Shoguns worden ingezet. Ligt volledig aan wat je er mee gaat doen. (En dat is dan ook de meest bepalende vraag, waarop ik graag je antwoord zou vernemen.)

Comment

nee gelijk heb je wel ik neem eigenlijk een iets te grote stap.. Dus na wat overleg heb ik besloten om de Showtec Explorer 250 Wash toch maar aan te schaffen. Ik heb hierzelf ook al enige ervaring mee dus ik denk dat dat ook nog wel een heel stuk minder duur is. Jammer genoeg verkopen ze deze lamp niet op BAX shop dus zal ik het ergens anders moeten zoeken. Wel is mijn vraag of ik wel een goede lamp koop? Of is dit juist een lamp waarmee veel problemen zijn ondervonden? En ik moet ook nog 1 normale movinghead erbij aanschaffen. Meerendeels om iemand uit te lichten.. Is de JB Sytems iMove 5s een goed idee?
      Last edited by VOR; Tuesday-17-03-2009, 21:40.

Comment

Bax-shop.nl kan wel Showtec leveren, maar het is alleen veel werk om alle producten in de shop te zetten. Zo zijn laatst nog de Palladium-versterkers in de shop gezet. Stuur ze anders eens een mailtje voor een offerte. En wellicht kun je er dan ook eens een in werking zien.

Comment

Oke.. :D Bedankt! Als Bax-Shop showtec levert dan vind ik het prima en schaf ik het hier wel aan. Bedankt mijn probleem is opgelost!

Comment

Working...
          X