Hallo,
Ik ben Lukas, en ben compleet nieuw in de licht "wereld".
Het lijkt me erg mooi met lichten te spelen en ben van kinds af door lichten gefascineerd.
Ik heb het volgende aangeschaft:
2x Bax ALO 019 Dual LED Scanner
1x Eurolite LED PAR-56 RGB Short zwart
1x Showtec Scanmaster 2 MKII
Echter zoals gezegd ben ik compleet nieuw, en heb eigenlijk geen idee hoe ik dit aan de praat krijg.
Na ongeveer 6 uur stoeien met de spullen en handleidingen ben ik geneigd de handoek in de ring te gooien..
Kan iemand mij alsjeblieft op weg helpen?
Ik krijg letterlijk niks voor elkaar, ja het black out knopje staat uit, maar nee ik heb geen licht en krijg er geen bestuurd.
Alsjeblieft help me op gang met deze -ongetwijfeld- prachtige hobby.
Het lukt me wel de lampen op geluidsgestuurde of stand alone modus te krijgen, maar dat lukt enkel op de lampen zelf, niet via het paneel.
Hoop dat dit voldoende info is om me enigszins te kunnen sturen in de goede richting.
Alvast bedankt, hopende op reacties/hulp,
Lukas
Ik ben Lukas, en ben compleet nieuw in de licht "wereld".
Het lijkt me erg mooi met lichten te spelen en ben van kinds af door lichten gefascineerd.
Ik heb het volgende aangeschaft:
2x Bax ALO 019 Dual LED Scanner
1x Eurolite LED PAR-56 RGB Short zwart
1x Showtec Scanmaster 2 MKII
Echter zoals gezegd ben ik compleet nieuw, en heb eigenlijk geen idee hoe ik dit aan de praat krijg.
Na ongeveer 6 uur stoeien met de spullen en handleidingen ben ik geneigd de handoek in de ring te gooien..
Kan iemand mij alsjeblieft op weg helpen?
Ik krijg letterlijk niks voor elkaar, ja het black out knopje staat uit, maar nee ik heb geen licht en krijg er geen bestuurd.
Alsjeblieft help me op gang met deze -ongetwijfeld- prachtige hobby.
Het lukt me wel de lampen op geluidsgestuurde of stand alone modus te krijgen, maar dat lukt enkel op de lampen zelf, niet via het paneel.
Hoop dat dit voldoende info is om me enigszins te kunnen sturen in de goede richting.
Alvast bedankt, hopende op reacties/hulp,
Lukas
Comment