Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag rond rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag rond rookmachine

Dag bax-shoppers!

Ik had eens een vraagje. Misschien kan er iemand mij hierbij helpen!?
    Ik ben aan het kijken voor een draadloze afstandsbediening voor mijn rookmachine, de Antari F-80z!
    Nu kwam ik op de American DJ F Wireless FS700 en de Antari FC-5 remote control uit. Nu, op de foto zien ze er beide hetzelfde uit. Maar vind niet genoeg specificaties om echt te achterhalen of ze beiden zouden werken met de Antari F-80z.
    Mijn vraag is dus of er iemand weet of ik met de American DJ F Wireless FS700 ook mijn rookmachine kan bedienen?
    Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
    Thomas :cool:

URL's:
    Op zoek naar American DJ producten? Bestel bij Bax Music met 60 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage!

Deze draadloze afstandsbedieningen zouden beide moeten werken!

Comment

Bedankt voor je snelle antwoord!
      Dus volgens u moet het werken?
      Heb je er zelf toevallig een?

Comment

Ik heb zelf de Z-80 en de FC-5, en de Adj heeft dezelfde connector, dus dit zou moeten werken...

Comment

De american dj kan ook een ander signaal aan de antari geven die wel werkt voor ADJ rookmachines...

Comment

Als dit van toepassing zou zijn is het gewoon een kwestie van 2 draadjes omsolderen, 5 minuutjes werk...

Comment

De vraag is dan welke 2...

Dat de systemen dezelfde connector hebben zegt helemaal niks.
              Een movinghead heeft ook een 3 pins XLR connector, maar als je er een microfoon in doet gaat het toch niet werken. Om nog maar te zwijgen over RJ45 of DIN.

Comment

Aan een iec zit trouwens altijd de afscherming op de middelste pin, en de andere 2 zou je dan eventueel moeten omwisselen, maar Dit hoeft waarschijnlijk niet, want als het goed is gaat door die connector gewoon 230v en wordt in de ontvanger alleen maar dat circuit dichtgegooid...

Comment

Working...
                X