Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laser

Wie weet een leuke laser voor op mijn kamer of wat ik allemaal nodig heb

Dat ligt er maar helemaal aan wat voor soort laser je zoekt en wat je er aan wilt uitgeven.

Comment

Onder de 100 en graag een groene dunne die overal heen lasert maar heb ik daarvoor ook nog iets ander nodig?

Comment

Dan kom je op een laser als de Beamz Vesta uit, die past makkelijk binnen je budget. Die projecteert honderden rode en groene stralen.

En als het wat uitgebreider mag, plus je wil graag verschillende figuurtjes én een afstandsbediening er bij: JB Systems M-Quasar. Die kun je ook eenvoudig aan een plafond of muur monteren.

Verder heb je er niets bij nodig, het is plug & play.

Comment

En als je echt een laserstraal wilt in plaats van de door rick voorgestelde "puntjeslaser": deze

Comment

Laserworld EL-60G Ecoline 60mW groene laser is wel een vette is dat gewoon plug and play?Ik zou graag wat meer uitleg over die willen hebben wat je allemaal mee kan en hoe enzo

Comment

Het is inderdaad plug en play, kun je verder niet veel mee doen, werkt muziekgestuurd. Kwestie van stekker er in, muziekje aan en verder hoef je er niets aan te doen.

Heeft dus geen optie om hem aan een lichtsturing te hangen, je kunt er geen interne programma's op selecteren, etc.

Comment

Ik wil hem gewoon ophangen op mijn kamer en dan een vet licht hebben.En misschien als ik een optreden heb.Maar dan als enige.Maar muziekgestuurd hij doet dus alles op de beat?En hoe doe ik hem dan aansluiten op me mixer of geluid ofzo hoe werkt dat

Comment

Hij heeft een ingebouwd microfoontje, waarmee hij de bass kan detecteren. Je kunt hem niet op een mixer aansluiten, hij reageert alleen op omgevingsgeluid.

Comment

heb je dan ook nog rook nodig?

Comment

dat wel, anders zie je er erg weinig van.

Comment

Originally posted by hewlett168 View Post
                        heb je dan ook nog rook nodig?
                        Niet nodig , wel aan te raden.
                        Zonder rook zie je alleen de figuurtjes op de muur en niet de stralen.

Comment

inderdaad, wel een stuk mooier met rook!
                          Ben zelf in het bezig van de bax ita 02.

Comment

Rook is eigenlijk een vereiste bij een laser. Dat geldt trouwens voor de meeste discoverlichting...

Comment

wie weet dan een goedkope die het duidelijk maakt die laser en niet een hele viese kamer maakt

Comment

Working...
                              X