Announcement

Collapse
No announcement yet.

Led parren gelijk laten lopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Led parren gelijk laten lopen

Hoi,

Ik heb 2 Showtec led par 56 kort, en ik wil ze graag op de maat van de muziek laten lopen. Dat is al gelukt maar nu wil ik nog wat ze gelijk lopen dmv dmx. Hoe doe ik dat?

master slave in zetten.
    zou je in je handleiding moeten kijken hoe je dat instelt, en ff een dmx kabeltje er tussen prikken

Comment

Originally posted by Fallgum View Post
      master slave in zetten.
      zou je in je handleiding moeten kijken hoe je dat instelt, en ff een dmx kabeltje er tussen prikken
      Master slave werkt niet als je ze stuurt via dmx.
      Het is ofwel dmx, ofwel master slave.
      Als je wil dat ze beide hetzelfde doen, moet je ze gewoon alletwee hetzelfde dmx kanaal geven.

Comment

Fallgum bedoelt denk ik dat je er een XLR kabel tussen moet steken om ze te verbinden met elkaar. :) (Maar omdat XLR voor licht ook wel eens DMX-kabel wordt genoemd...)

Comment

Maar de showtec ledparren hebben geen master/slave functie. Dus de enige manier om ze synchroon te aten lopen is via een dmx controller.

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Bij mijn showtec ledparren werkt dat niet hoor, heb dat al eens geprobeerd.

Comment

Probleem bij de showtec ledparren is dat deze door de tijd heen al met verschillende modellen zijn uitgekomen.
                Er zullen er inderdaad bij zijn waarin de master slave functie niet in zit, maar ook zijn waarin dit wel het geval is.
                @Rio: jij zal waarschijnlijk al een ouder model hebben waarin dit dus niet het geval zal zijn.

Comment

Originally posted by showtechnics View Post
                  Probleem bij de showtec ledparren is dat deze door de tijd heen al met verschillende modellen zijn uitgekomen.
                  Er zullen er inderdaad bij zijn waarin de master slave functie niet in zit, maar ook zijn waarin dit wel het geval is.
                  @Rio: jij zal waarschijnlijk al een ouder model hebben waarin dit dus niet het geval zal zijn.
                  Ik heb het nieuwst model zal het morgen even testen, en sinds kort heeft Rio ook 2 ledparren met het nieuwste model. Ik weet niet of hij ze getest heeft op zijn oude of nieuwe ledparren.

Comment

Working...
                  X