Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is dit iets?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan zou ik een sturing zoals de Scanmaster 1 pakken. Die is nog relatief simpel, en mocht je hem ooit willen verkopen dan is er nog behoorlijk wat vraag naar. Je kunt er 6 programma's in zetten, voldoende om enigszins te kunnen wisselen.

Wil je echt een systeem voorgeschoteld krijgen met de producten die je in de set wilt, plus alle haken, safeties en kabels er bij, zet dan je wensenlijst eens op papier en stuur het naar de helpdesk. Zij kunnen dan een mooie offerte voor je opstellen. En keur je die goed, dan kun je hem direct afrekenen. ;) Enkele producten zijn nog niet direct te leveren, dus vallen dan in backorder.

Comment

Ok thx voor de tip Rick dan contacteer ik de helpdesk nog eens en neem ik je lijstje mee :)

In elk geval enorm bedankt voor de hulp/raad

Comment

Kan er beter een rookmachine a la http://www.bax-shop.nl/rook-machines...t-details.html ook nog bijdroppen neem ik aan (om de scanners wat zichtbaar te maken?)

Comment

Is inderdaad een goed idee, zowel de stralen van je spots als van je scanners worden dan zichtbaar. Creëert net iets meer dynamiek en het oogt stukken ruimtelijker.

Comment

Enigzins een aanrader onder de rookmachines? Zelfde specs 50 a 100 man.

Comment

Bijvoorbeeld een Antari-F80z. Heb ik ook een tijd gehad, heeft een behoorlijke output, is niet de duurste en is toch betrouwbaar.

Qua rookvloeistof kan je beter een light versie nemen. Is ook net wat beter voor je rookmachine, dan die gekleurde troep.

Comment

K dus de Antari in de plaats van de AA 1200HD die ik er nu ingedropt had volgens jou?

Had 20 liter medium AA vloeistof eringedropt dus die ook beter veranderen voor de Light.

Die reuk add ons iemand ervaring mee? Had namelijk ook 2 x AA Tutti Frutti geur erbij gegooid maar geen idee of dat iets is en/of het schadelijk kan zijn voor een rookmachine?

Comment

Schadelijk niet echt, maar besef goed dat die geur er vervolgens altijd in zal blijven hangen. ;)

Daarnaast zou ik persoonlijk liever voor een wat meer reukloze vloeistof gaan, dan rook-lucht te maskeren. JEM I-fog is erg goede vloeistof.

Comment

Ok thx dan weet ik dat ook alweer dan is het enkel nog de beste rookmachine voor mijn eisen vinden van tussen de 0 en 120 euro :)

Heb mijn budget iets opgeschroefd om dan maar meteen alles in een keer deftig te doen.

Edit: Die 1200HD komt met een externe afstandsbediening volgens ik lees aka een remote control neem ik aan?
                    Last edited by SqueeZr; Monday-07-05-2012, 15:11.

Comment

Originally posted by SqueeZr View Post
                      Ok thx dan weet ik dat ook alweer dan is het enkel nog de beste rookmachine voor mijn eisen vinden van tussen de 0 en 120 euro :)

Heb mijn budget iets opgeschroefd om dan maar meteen alles in een keer deftig te doen.

Edit: Die 1200HD komt met een externe afstandsbediening volgens ik lees aka een remote control neem ik aan?
                      Ik heb zelf niet echt ervaring met deze rookmachine, maar heb er wel vele goede reacties over gehoord. De Martin Magnum 650, hier een filmpje ervan.
                      Verder lijkt mij die 1200HD ook wel een leuk apparaatje :)
                      Last edited by DJ Lars; Monday-07-05-2012, 15:36.

Comment

Na 3 jaar tijd heb ik zelf een Fazer aangeschaft. Wel een stuk duurder dan jouw budget, maar ik vind hem ook stukken fijner. Het voordeel is dat de rook snel verplaatst wordt en niet een enorme rookpluim.

Antari Z300 MK2. (om de nabij 200 euro).

Voor jouw budget is de Martin Magnum zéér geschikt. Goede kwaliteit, en een lekkere output.

Qua vloeistof, ga niet besparen op vloeistoffen. De gekleurde vloeistoffen (bijv. Showtec, roze/paarse kleur, die verkl**ten je rookmachine zo, schoonmaken lukt bijna niet meer e.d.) Ik zou voor de JEM vloeistoffen gaan. Wel iets duurder, maar véél beter en het ruikt niet zo.

Geurtjes, niet aan beginnen. Bij mij vinden de klanten dat alleen maar vies. Niet iedereen kan bijv. tegen aardbeien en als je dat er net in hebt zitten, juist..

Comment

Oki snap je qua die geurtjes alsook qua goedkoop vloeistofje.

Denk ook dat het die Martin word dan.

En nog even lopen snuffelen en denk dat ik er dit effectje nog bij gooi op ( http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html ) de lijst en dan ff contact opneem met de helpdesk om de bestelling inclusief voldoende kabels etc. af te werken. Zit wel al hoger dan mijn initieel budget maar langs de andere kant is het dan meteen netjes afgewerkt denk ik?

4 Basis licht pars
                          2 Scanners
                          1 Moonflower en Strobo in een
                          Rookmachientje
                          Truss en statieven
                          Lichtsturing

Denk wel dat het al iets leuks kan geven qua licht? :) Dank allen voor de hulp trouwens.

Comment

Hou er rekening mee dat de MAT-Bar vooral bedoeld is om over een statief heen geschoven te worden.

Persoonlijk zou ik eerder voor een center-effect plus losse strobes gaan, een iets drukker effect ter aanvulling van je scans + spots. Je kunt dan ook creatiever opstellen en je lichtshow krijgt meer 'body'. (De stralen komen immers vanuit je hele lichtbrug en niet alleen vanuit het midden bijv.)

Denk bijvoorbeeld aan 2x Showtec Ignitor-3 en een Eurolite LED FE-600. Hoeft overigens niet in één keer, kun je ook in stappen doen.

Dan heb je naar mijn idee een erg dikke startersset. ;)

Comment

Ff voor de gein die Mat bar vervangen voor jouw 2 x Strobo en 1 x center effect en scheelt niet eens gek veel in de winkelkar. Lijkt er ook op dat er budget vrijkomt dus .. beginlijst is check enkel dat effect en strobo gedeelte word ff twijfel. Krijg ik heel die zooi aan die ene AA Truss trouwens? Qua gewicht / ruimte.

Comment

Met een beetje creatief ophangen moet dat wel lukken. :)

Qua gewicht hoef je je geen zorgen te maken, de brug kan aardig wat hebben, daar ga je nog niet overheen.

Mocht je in de toekomst gaan werken naar 8 spots, 4 scans etc., dan kun je eventueel gaan kijken voor een zwaardere brug.

Je kunt dan natuurlijk wel het DuraTruss systeem gebruiken voor een mooie (LED) backdrop!

Comment

Working...
                                X