Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede lichtencombinatie? (beginner)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou ipv de Tri Gem's gewoon een paar ledparren kopen. Dat geef een veel mooier beeld in je show dan alleen maar effecten.

Comment

Originally posted by Mark114 View Post

Daarnaast komt een rookmachine zat zelf te denken aan deze:
      Eurolite N-19 700 Watt
      Ik zou eerder de F-80Z van Antari nemen. Die is over het algemeen betrouwbaarder dan de Eurolite. En ik heb iemand in dit forum een keer (of meerdere) horen zeggen dat je een rookmachine niet moet ophangen, vanwege het gevaar van hete(maar dan ook echt heel heet) druppels; volgens mij was dat Mol. Ik heb het dan ook nooit geprobeerd. Beter voorkomen dan genezen! :D

Originally posted by Rio View Post
      Ik zou ipv de Tri Gem's gewoon een paar ledparren kopen. Dat geef een veel mooier beeld in je show dan alleen maar effecten.
      Het was voor in de slaapkamer weet je nog? Of is dat inmiddels veranderd? Als je er ook echt feesten mee gaat geven heeft Rio gelijk.

Comment

1 tip, hang géén rookmachine op! Dat is echt gevaarlijk. Je hebt grote kans dat je een spetter gloeiend heet vloeistof uitspuugt en als je dat op je krijgt, word je niet echt blij..

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
          Het was voor in de slaapkamer weet je nog?
          Kan prima in een slaapkamer hoor, kan nog wel meer bij. ;)
          http://i1194.photobucket.com/albums/...5-14153730.jpg (en dan staan de drie andere ledparren, rookmachine, barrelscanner en beamer er nog niet eens op)

Maar ik ben natuurlijk een extreem uit de hand gelopen voorbeeld. Dj Lars zijn kamer foto is een beter voorbeeld.

Ledparren zijn leuk voor op een kamer en beter dan de Tri gem's op feesten.

Comment

Of je doet natuurlijk allebei :mrgreen:

Comment

Working...
            X