Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite ts-7b nieuwe spiegel en ventilator

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurolite ts-7b nieuwe spiegel en ventilator

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs twee eurolite ts-7b's gekocht op marktplaats. Bij het verzenden is bij een van de scanners het spiegeltje gebroken. Is deze misschien ergens los verkrijgbaar zodat ik het spiegeltje kan vervangen? Het spiegeltje is vastgeplakt met lijm, maar ik weet niet of ik de lijm kan verwijderen. Als ik de nieuwe spiegel over de oude spiegel heen plak, is dat dan slecht voor de motors?

En ik vind dat de ventilators van de scanners wel érg veel geluid maken. Bijvoorbeeld bij een speech is dit erg storend. Is het ook mogelijk om de ventilators van de scanners te vervangen door andere niet niet zoveel geluid maken?

Alvast bedankt!

P.S. Ik ben nieuw hier...

Reserve-spiegels kunnen we leveren voor de TS-7B. Kost je ongeveer 20 euro. ;) Is op voorraad bij onze leverancier, als je hem wilt bestellen kun je het beste even een mailtje sturen naar de helpdesk (product staat namelijk nog niet in het systeem), mag je mijn naam er bij zetten als verwijzing. ;)

Wanneer je de spiegel over de oude spiegel heen plakt, hebben je stappenmotoren wel een iets zwaardere belasting. Ik denk niet dat het in de praktijk erg veel zal uitmaken.

Ventilatoren vervangen zou ik niet aan beginnen, gaat je meer kosten dan het oplevert.

Comment

Working...
    X